השאלה היא כבר לא אם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לאמץ את הטכנולוגיות הללו, אלא האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו שלא? כשזה נוגע לניהול משברים, הניגוד בין המצב הנוכחי, הנו ...
הוספת מילים כמו "טכנולוגיה פורצת דרך", או "מהפכנית", או "משנה משחק", לכותרת הנושא של ההודעה הבא ...
ניווט יחסי ציבור בישראל בזמן מלחמה – ובמיוחד בקרב חברות טק בינלאומיות הפועלות כאן בשגרה – הוא משימה עדינה ...
ברור לכולנו שחלפו הימים שבהם מדידת יחסי ציבור פירושה לנפות ערימות של עיתונים ומגזינים לטובת איסוף אזכורים. ע ...
Webcast שאירח מספר בכירים בתחום יחסי הציבור, העלה סוגיות הנמצאות בלב התעשייה כיום: מה עושים בזמן משברים כלכליים, ...
שלוש דרכים מומלצות שבהן חברות טכנולוגיה יכולות להשתמש ב- PR כדי לא רק למשוך, אלא גם לשמור על העובדים הטובים והמ ...
עבור חברות טכנולוגיה (ולא רק) השואפות להטביע את חותמן בשוק הישראלי, בחירת סוכנות יחסי הציבור (PR) הנכונה היא החל ...
אנחנו מבלים לא מעט זמן בדיבור עם מנהלי עסקים (ובעיקר בחברות טכנולוגיה) על הצרכים המשתנים שלהם – טקטיקות יחס ...
׳עשה ואל תעשה׳ במהלך יחסי ציבור שאתם מתכננים עבור חברות סטארט-אפ וטכנולוגיה המתמחות בבינה מלאכותית אפשר לומר ...
כל מה שאתם צריכים לדעת (נכון לעכשיו) על ההשפעה של הבינה המלאכותית ( AI ) על עסקים – ובפרט, על עולם יחסי הציבור ב ...