בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה. הפוסט טיפים בהבעת עמדה במייל הופיע ראשון ב שיטת צורי
העומס בעידן הדגיטלי לא מאפשר לנו לענות לכולם במייל ומייד. עלינו ליצור סדר עדיפויות. ומה עם הקוראים? מה הם מרגי
המייל היא מדיה מתווכת, המעבירה מסרים על צרכים של אנשים. המקרה הבא ממחיש כיצד אפשר להיקלע לאי-הבנה תקשורתית, אם
המייל הוא אמצעי תקשורת שפתח ערוצי תקשורת עסקיים גם מעבר לים. איך לשלוח מייל קר לאנשים מתרבות אחרת? מהם ההבדלים
דף מוצר הוא מסמך שיווקי שהוא גם מאוד טכני. בעצם, הוא בן הדוד של "פרופיל החברה" ומתכתב איתו. הוא חייב לענות על הצר
הזיווג בין הכותרת לטקסט הוא אחת הדרכים העתיקות ליצירת טקסט ברור . במסמכים ארוכים, הכותרות גם משמשות כתמרור דר
לכתיבת מאמר מדעי יש גם היבטים תקשורתיים, לא רק טכנולוגיים. הוא צריך להתאים לקהל היעד ולהקשר הגלובלי, לא רק האר
העברת מסרים אפקטיבית היא הכלי החשוב ביותר בתקשורת פנים-ארגונית. בלעדיה, כל ההשקעות בתשתיות ובפרסום יורדות לט
כתיבת נהלים היא אחת הדרכים הפשוטות ביותר לייעל תהליכי עבודה, להטמיע הרגלים חדשים ולהגדיל את הרווחים של העסק.