איילת צורי
http://www.ayeletz.co.il
עדכון אחרון
קטגוריה
תקשורת, מדיה ופרסום
קופירייטינג ושירותי עריכה
כלכלה ועסקים
הדרכה ולימודים
מיקוד
כתובת
כיסופים 38
, תל אביב יפו
, ישראל
מס. טלפון 03-6471355
תאור
איילת צורי :: המכון להדרכה בכתיבה עסקית - מכון מוביל לכתיבה עסקית, כתיבה שיווקית ו כתיבה שירותית בארץ.כתיבה עסקית, כתיבה שיווקית, כתיבה מנהלית, קורסי כתיבה, סדנאות ועוד...
עמוד אוהדים בפייסבוק https://www.facebook.com/ayeletzuri
לינקד-אין https://www.linkedin.com/in/ayeletz
חשיפות: 4807
דרוג: 0.00 (0 הצבעות)
טיפים בהבעת עמדה במייל
שיטת צורי
(11-1-2023 1:49:00)
בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה ...
מה קורה כשאנחנו לא עונים למישהו במייל?
שיטת צורי
(11-1-2023 1:14:00)
העומס בעידן הדגיטלי לא מאפשר לנו לענות לכולם במייל ומייד. עלינו ליצור סדר עדיפויות. ומה עם הקוראים? מה הם מרגי ...
הכל בגלל מילה אחת – תקשורת אפקטיבית במייל
שיטת צורי
(11-1-2023 0:35:00)
המייל היא מדיה מתווכת, המעבירה מסרים על צרכים של אנשים. המקרה הבא ממחיש כיצד אפשר להיקלע לאי-הבנה תקשורתית, אם ...
אבודים בתרגום: 5 טיפים באנגלית עסקית
שיטת צורי
(11-1-2023 0:11:00)
המייל הוא אמצעי תקשורת שפתח ערוצי תקשורת עסקיים גם מעבר לים. איך לשלוח מייל קר לאנשים מתרבות אחרת? מהם ההבדלים ...
כתיבת דף מוצר
שיטת צורי
(11-1-2023 0:04:00)
דף מוצר הוא מסמך שיווקי שהוא גם מאוד טכני. בעצם, הוא בן הדוד של "פרופיל החברה" ומתכתב איתו. הוא חייב לענות על הצר ...
הזיווג בין הכותרת לטקסט – טיפים בכתיבה שיווקית
שיטת צורי
(10-1-2023 22:45:00)
הזיווג בין הכותרת לטקסט הוא אחת הדרכים העתיקות ליצירת טקסט ברור . במסמכים ארוכים, הכותרות גם משמשות כתמרור דר ...
כתיבת מאמר מדעי
שיטת צורי
(10-1-2023 21:13:00)
לכתיבת מאמר מדעי יש גם היבטים תקשורתיים, לא רק טכנולוגיים. הוא צריך להתאים לקהל היעד ולהקשר הגלובלי, לא רק האר ...
העברת מסרים בתקשורת הפנים-ארגונית (למנהלים ולעובדים)
שיטת צורי
(10-1-2023 15:44:00)
העברת מסרים אפקטיבית היא הכלי החשוב ביותר בתקשורת פנים-ארגונית. בלעדיה, כל ההשקעות בתשתיות ובפרסום יורדות לט ...
מדריך לכתיבת נהלים (למנהלים/עובדים): איך לכתוב נוהל נכון?
שיטת צורי
(10-1-2023 15:41:00)
כתיבת נהלים היא אחת הדרכים הפשוטות ביותר לייעל תהליכי עבודה, להטמיע הרגלים חדשים ולהגדיל את הרווחים של העסק. ...