בחירת כותב תוכן היא פעולה לא פשוטה כלל וכלל. מאחר שהתוכן הוא זה שמניע אנשים לפעולה ומייצג את פני העסק חשוב לבחור כותב תוכן בקפידה. על הכותב להיות איש מקצוע מנוסה ובעל ...
הקורנה היא זמן מעולה להשקיע בעסק שלכם. חוסר הוודאות לגבי העתיד והזמן הפנוי שיש להרבה עסקים היא הדרך הטובה לכת
האינסטגרם הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו לצד הפייסבוק, הטוויטר, לינקדאין ,סנפ’צאט והטיק טוק. מדובר על ערוץ שיווק
הצורך בתוכן הכרחי בכל עסק וחברה. באמצעות התוכן ניתן להגיע לקהלים פוטנציאלים וגדולים ואף לחשוף את המוצרים או ה
ניהול דף עסקי ברשת החברתית מצריך כתיבת פוסטים נכונים שיגעו בכאב של הלקוח ויגיעו לכמה שיותר אנשים. על מנת להגי
אם אתם עסק קטן, בינוני או גדול אתם חייבים להשקיע בתוכן. ללא תוכן איכותי שמעריך ערך לגולש לא תוכלו לגרום לגולשי
אחת השאלות החשובות ביותר בעת קידם אתר הוא האם כדאי מאמרי קידום או מאמרים אינפורמטיביים עם תוכן איכותי יותר? א
אם אתם בעלי אתר אינטרנט או כמה אתרים, אחד הדברים החשובים שאתם חייבים לקחת בחשבון זה קידום אורגני . באמצעות קיד
הקשר בין מאמרי קידום לקידום אורגני אם אתם בעלי אתר תדמית או בדרך לבניית אתר תדמית, כדאי שתדעו שעל מנת לחשוף את
מה ההבדל בין תוכן לאתר לבין תוכן לעמוד נחיתה? אם אתם בעלי עסקים בטח נתקלתם במהלך הקמת ה אתר שלכם בין שני סוגי ת