תאור
חברת "שמיר" המספקת מידע רפואי לתועלת הציבור, מובילה את קמפיין 'צו מניעה' , שיעדו העיקרי: ליצור מודעות בקרב הציבור לשכיחותה הגבוהה של מחלת סרטן המעי הגס ולחשיבות הרבה של בדיקה וטיפול מקדים.
המהפכה בעשרים שנים האחרונות, היא שיטת הקולונוסקופיה אשר מאתרת ומטפלת בגידולים שפירים (פוליפים), ובכך מונעת ב- 90% את התפתחותה של מחלת סרטן המעי הגס.
איגוד רופאי הגסטרו כבר קבע: "יש לצרף את הקולונוסקופיה כשיטה שניתן לבחור בה לצורך גילוי מוקדם של סרטן המעי הגס באוכלוסיית ישראל".
בישראל, בדיקת הקולונוסקופיה אינה כלולה בסל הבריאות לכלל האוכלוסייה מעל גיל 50, אלא רק לאוכלוסיה מצומצמת הנמצאת בסיכון גבוה. שינוי מצב זה היא אחת המטרות העיקריות של הקמפיין.
בארה"ב ובגרמניה בדיקת הקולונוסקופיה כבר נכנסה לסל הבריאות, מה שהביא, במשך מספר שנים ברציפות לירידה משמעותית בשיעור החולים והמתים מסרטן המעי הגס.
'צו מניעה', בשיתוף פעולה עם ארגונים, חברות ואיגודים מהבכירים והמומחים במשק, ביניהם, חברי כנסת, רופאים, עורכי דין, כלכלנים ואנשי תקשורת, התגייסה להוביל נושא חשוב זה בארץ.
'צו מניעה' פועלת בשיתוף פעולה ובתיאום עם europacolon הפועלת למניעה ולגילוי סרטן המעי הגס.
עמותת צו מניעה במדיה החברתית:
עדכון אחרון 10-9-2017 6:28
קטגוריה:
בריאות ורפואה
שולח האתר:
עמותת צו מניעה
מס. טלפון: 04-9931825
חשיפות: 4095 דרוג: 0.00 (0 הצבעות)