נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  עמוד הבית >> מרכז הרססים >> זום: "הבינה המלאכותית משדרגת את חוויית הלקוח"

מרכז הרססים

  ראשי  |  הזנה פשוטה  

link אנשים ומחשבים אנשים ומחשבים (29-5-2024 0:19:29)

feed זום: "הבינה המלאכותית משדרגת את חוויית הלקוח" (9-5-2024 1:03:30)
תעביר את הוובינר. ליאת בן עטייה שבתאי, מהנדסת
פתרונות ב-זום.

תעביר את הוובינר. ליאת בן עטייה שבתאי, מהנדסת פתרונות ב-זום. צילום: פרטי

כיצד ניתן לספק חוויית לקוח יוצאת דופן במהלך התקשרויות המכירה שלכם ולשמר את לקוחותיכם בשוק כה תחרותי? איך משלבים כיום כלי בינה מלאכותית לטובת שדרוג חוויית הלקוח? על כל השאלות הללו יענה וובינר זום (Zoom), אותו תעביר (בעברית), ליאת בן עטייה שבתאי – Zoom Solutions Engineer.

המפגש יחקור מקרוב ויעמיק במגמות והתובנות העדכניות ביותר ב-Generative AI וכיצד ניתן לרתום את הטכנולוגיות החדשות לחיזוק ושימור קשרי לקוחות.

במהלך המפגש יוצגו ויודגמו כלים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית (דוגמת Zoom Contact Center), שיאפשרו למשתתפים לחזק את חוויות הלקוחות ולהפוך כל אינטראקציה עימם ליעילה יותר, בטוחה יותר ומשפיעה יותר.

Zoom Contact Center מסייע כיום לעסקים בכל הענפים לספק ללקוחותיהם תשובות מהירות, מדויקות ומותאמות אישית במגוון ערוצים, כולל שימושים בקול, צ'אט, SMS ו-וידיאו. השירות מותאם לווידיאו ובנוי על פלטפורמת Zoom המאובטחת, הפתוחה והאמינה, וכך יכול לסייע לעסקים לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את התקשורת בין עמיתים, לשפר את 'רזולוציית' המגע הראשון ולשמר את אנשי המכירות או השירות.

הלקוח המודרני מצפה לחוויות דיגיטליות חדישות, שחורגות משירותי מוקד טלפוני מבוססי קול. התקשרויות חזותיות מספקות יותר הזדמנויות לאינטראקציות אנושיות המהדהדות זמן רב יותר. בגלל יכולות הווידיאו המובנות שלו, מרכז שירות הלקוחות של זום מאפשר לנציגי השירות או המכירות להעביר בקלות אינטראקציה עם לקוח מצ'אט או קול לווידיאו, ולהציע חוויה אמפתית יותר – תהליך שבעבר היה מצריך מספר נציגי שירות יכול כעת להיות מואץ והתייעל לכדי שיחה אחת בלבד.

לחצו כאן לרישום לוובינר, שייערך ב-21 במאי בשעה 11:00

תערוך וובינר על שדרוג חוויית הלקוח באמצעות כלי AI. זום.

הפוסט זום: "הבינה המלאכותית משדרגת את חוויית הלקוח" הופיע ראשון ב אנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות


execution time : 0.513 sec
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.