נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  עמוד הבית >> מרכז הרססים >> שבעה דברים שלא מזיק לדעת לפני הגרנד פרי של מיאמי

מרכז הרססים

  ראשי  |  הזנה פשוטה  

link אתר THE CAR אתר THE CAR (6-6-2024 22:50:51)

feed שבעה דברים שלא מזיק לדעת לפני הגרנד פרי של מיאמי (1-5-2024 6:21:11)
שבעה דברים שלא מזיק לדעת לפני הגרנד פרי של מיאמי
שבעה דברים שלא מזיק לדעת לפני הגרנד פרי של מיאמי

חמישית מעונת הפורמולה 1 של 2024 מאחורינו והקרקס המהיר בעולם כבר מתמקם סביב הפאדוק של מיאמי, בפעם השלישית מאז חזרתו לארצות הברית.
מירוץ סוף השבוע הקרוב יהיה מאוד מעניין אבל כפי הנראה לאו דווקא בזכות המירוץ עצמו: יש סיכוי גדול שהפתעות מרגשות יגיעו דווקא מאינספור ההתרחשויות סביב האירוע והאליפות.

 

שבעה דברים שלא מזיק לדעת
לפני הגרנד פרי של מיאמי

 

הבחירה של הולקנברג

כל הקבוצות עסוקות כבר בעונת 2026 שבה מחולקים מחדש כל הקלפים, אבל עד אז צפויים אי אילו מהפכים בתוך דור הנהגים הנוכחי וחלקם צפויים להתפרסם ממש בקרוב.

ניקו הולקנברג הודיע כבר על כוונתו לעזוב את קבוצת האס בסוף העונה ולהצטרף לקבוצה השוויצרית סאובר , אשר נרכשה לאחרונה על-ידי אאודי . מדובר במהלך דרמטי למרות שסמלים מלאים של אאודי יופיעו רק עם המכונית החדשה שמהונדסת לפי התקנות של 2026: ההסכם של הנהג הגרמני מוגדר כ"הסכם רב-שנתי", כלומר שהוא ינהג גם ב"אאודי" האמיתית.

עוד קודם לכן ייאלצו ואלטרי בוטאס או ז'ו גואניו למצוא לעצמם מושב בקבוצה אחרת בעונה הבאה, אולי אפילו בהאס (אם זו תוסיף להתגלגל). בוטאס הצהיר בשנגחאי שיש לו אלטרנטיבות על הגריד, ואילו ג'ואו הודה שהמצב שלו מורכב יותר.

המהלך של הולקנברג משאיר בהאס משרה פנויה לשנה הבאה. נהג המילואים של פרארי, אוליבר ברמן , נראה מתאים במיוחד לנוכח הופעות ה-FP1 שהעמיד להאס השנה והשתיים של העונה שעברה. הופעת הבכורה שלו בסעודיה, כשהחליף את סיינז, שיפרה את הסיכוי שלו למושב קבוע באחת הקבוצות. עם זאת, האס זקוקה ליציבות וזאת הסיבה שבחרה בהרכב המנוסה של הולקנברג וקווין מגנוסן בשתי העונות האחרונות.

יכול להיות שהיא תיאלץ או תעדיף להסתפק בנהגים הוותיקים שיהיו זמינים בשוק.

 

שבעה דברים שלא מזיק לדעת
לפני הגרנד פרי של מיאמי

 

המהלך של סיינז

קרלוס סיינז הוזכר בעבר כאחת האפשרויות של אאודי, ולאחר ש פרננדו אלונסו האריך את החוזה שלו עם אסטון מרטין זה הגדיל עוד את הסיכוי לחיבור כזה. טוטו וולף , המנהל של מרצדס, הצהיר שהספרדי הרשים אותם מאוד ושגם מבחינתם הוא בהחלט מועמד.

רד בול, עוד קבוצה שהוזכרה בהקשר של סיינז, דווקא עושה רושם שהיא מרוצה משילוב הנהגים שלה ונראית כאפשרות פחות סבירה עבורו כעת.

מי יחטוף את המהנדס?

אחד האנשים המוכשרים שעומדים מאחורי ההצלחה הפנומנלית של רד בול ב-18 השנים האחרונות הוא המנהל הטכני של הקבוצה – אדריאן ניואי – שהיה שותף משמעותי בשבע אליפויות נהגים, שישה תארי יצרניות ו-117 ניצחונות. כל קבוצת מירוצים שפויה רוצה איש כזה בשורותיה.

רד בול, בהודעה רשמית שפורסמה היום – הכריזה שניואי יעזוב את הקבוצה ברבע הראשון של 2025 וכבר כרגע הוא ממודר, למעשה, מן העבודה השוטפת על המכונית הנוכחית. לדברי הקבוצה, עד לעזיבתו הוא ממונה על פיתוח המכונית החדשה של רד בול, RB17 , והוא ינהל את הפרויקט הזה עד להשלמתו.

 

מקסימום מקס

כלי תקשורת גרמני פרסם אתמול חדשה מרעישה שהדהדה בכל העולם: מרצדס מציעה, כך נאמר, לאלוף העולם המכהן מקס וורסטאפן את ההצעה הכספית הנדיבה ביותר ששולמה אי פעם בהיסטוריה של פורמולה 1.
במקום הסכום הצנוע של כ-84 מיליון דולר לעונה שוורסטאפן מקבל כיום מרד בול מציעים אנשי מרצדס – כך נאמר – 154 מיליון דולר לעונה.

הצוות של וורסטאפן, כך נכתב, ייפגש במיאמי עם בכירי מרצדס שזוממים לגייס גם את הלמוט מרקו – היועץ הוותיק של רד בול שעמד בראש תוכנית הנהגים הצעירים שהביאה לקבוצה את וורסטאפן. אם זה נכון זה אומר שגם מרקו הוא אחד מ"נפגעי הורנר", ואילו האלוף ההולנדי, שמקורב מאוד למרקו, אמר לא מכבר שעתידו ברד בול תלוי בכך שמרקו יישאר בקבוצה.

 

שבעה דברים שלא מזיק לדעת
לפני הגרנד פרי של מיאמי

הספרינט הראשון של מיאמי

אחת הדרכים של פורמולה 1 להמציא את עצמה מחדש היא הוספת אירועים מיוחדים כמו מרוץ ספרינט שמחליף חלק ממקצי הדרוג, וזו פעם ראשונה שיתקיים ספרינט במסגרת הארוע של מיאמי.

מסלול האוטודרום מיאמי אינטרנשיונל מציב אתגר מורכב וקשה שמחולל אירועים רבים ותקריות שונות, וזו תמיד הזדמנות לשינוי בסטטוס קוו ולכל הפחות בשליטה המוחלטת של וורסטאפן ורד בול.

 

כתום עולה או שחור עולה?

בסוף השבוע צפויה מקלארן להציג את חבילת החידושים המשמעותית ביותר שלה לעונה הנוכחית, ואם זה יהיה דומה למה שהם עשו בשנה שעברה באוסטריה זה יהפוך אותם לשחקנית מפתח באליפות.

עוד קודם לכן רשמו הבריטים הישגים מרשימים בדגש על סוף השבוע בסין שבו לנדו נוריס היה הנהג המהיר ביותר בספרינט וסיים שני במירוץ עצמו.

גם אנשי מרצדס הצהירו שה-W15 (הבעייתית) שלהם מקבלת חבילת שדרוגים חשובה בארה"ב, וזאת במטרה לפתור בעיות שהציקו להם בחמישית הראשונה של העונה. למרצדס, כמו למקלארן, תהיה רק שעה אחת לנתח את הביצועים שלהם במרוץ הספרינט לפני המרוץ עצמו.

אגב, לא שזה לוחץ על מישהו אבל אלפין ביצעה את השדרוג הזה בדרך אחרת כאשר השיקה את חבילת החידושים שלה עם המכונית של אוקון בסין, ותשפר גם את המכונית של גאסלי רק כעת, במיאמי.

 

שבעה דברים שלא מזיק לדעת
לפני הגרנד פרי של מיאמי

 

אורח לא רצוי

כל מרוץ פורמולה 1 מושך אליו המוני ידוענים מן המדינה המארחת ולפעמים גם ממדינות אחרות, ומי שתכנן לעשות סיבוב על הקהל האמריקני הוא לא אחר מאשר הנשיא לשעבר דונלד טראמפ .
הוושינגטון פוסט דיווח השבוע שהנהלת המרוץ הודיעה לטראמפ שהוא אישיות לא רצויה על ובסמוך למסלול, במיוחד על רקע הכוונה שלו לערוך במתחם האירוח אירוע התרמה לטובת הקמפיין שלו לנשיאות.

 

שבעה דברים שלא מזיק לדעת
לפני הגרנד פרי של מיאמי

 

 

 

The post שבעה דברים שלא מזיק לדעת לפני הגרנד פרי של מיאמי appeared first on TheCar .


execution time : 0.747 sec
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.