נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  עמוד הבית >> מרכז הרססים >> כנגד ארבעה עיצובי פנים דיברה יפעת

מרכז הרססים

  ראשי  |  הזנה פשוטה  

link יפעת ירושלמי יפעת ירושלמי (7-5-2024 9:29:30)

feed כנגד ארבעה עיצובי פנים דיברה יפעת (19-4-2024 2:16:56)

לקראת חג הפסח שמתקרב כולם מכירים בהגדה של פסח אחד אחד המוטיבים המרכזיים. מדובר בסיפורם של ארבעת הבנים—כל אחד שונה מזולתו מנוגד לקודמו, כל אחד עם דרך משלו לפרש ולחוות את המסורת. מהסיפור הזה אפשר ללמוד לא רק על חינוך והבנה, אלא גם על עיצוב פנים. כמו ארבעת הבנים, גם בעולם העיצוב ישנם סגנונות שונים, כל אחד מהם משקף אופי ופילוסופיה משלו לחיים ולמרחב שבו אנו חיים. 

 

The post כנגד ארבעה עיצובי פנים דיברה יפעת appeared first on יפעת ירושלמי - מעצבת פנים .


execution time : 0.420 sec
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.