"ארגונים משקיעים מאמצים רבים בהידוק הקשר עם הלקוח, ובנאמנות והמסירות שלו. המענה לכך הוא מיקוד ב-'קול של הלקוח', Voice of Customer, התבוננות, הקשבה – ורק אז פעולה מבוססת ניתוח", כך אמר גבי גדג', מנהל תחום תמיכת מוצרים, נס. גדג' דיבר בפתח שולחן עגול שערכה נס למנהלי שירות ותמיכה בחברות מוצר. השולחן העגול נערך היום (ה') […]
הפוסט VoC – להתבונן, להקשיב ללקוח – ואז לפעול הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות