סנאפ (Snap), המפתחת של אפליקציית סנאפצ'ט (Snapchat), סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה עם תוצאות מעורבות: עלייה בהכנסות – אך גם בהפסד הנקי. אחת הסיבות לכך היא גידול ניכר בהוצאות החברה, שנבע מעלייה בהוצאות על אופציות מניות. במהלך המחצית הראשונה של השנה הסתכמו ההוצאות הכלליות של סנאפ ב-2.99 מיליארד דולר, לאחר שעלו פי תשעה. […]
הפוסט סנאפ: עליות תלולות בהפסדים – הנקי והתפעולי הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות