מקום העבודה: המשרד הראשי – ירושלים
הדרגה המוצעת: 42-40 (ארבעים – ארבעים ושתיים) בדירוג המח"ר.
דרישות התפקיד:
· השכלה אקדמית (תואר ראשון) עדיפות לבעלי תואר שני.
· ניסיון ניהולי מקצועי בתחום איכות השירות של לפחות 6 שנים – חובה, עדיפות לארגונים הנותנים שירות או גוף ציבורי מוטה שירות לאזרח.
· ניסיון בהובלת תהליכים חוצי ארגון הכוללים הטמעת תהליכים ונהלים של לפחות 6 שנים – חובה.
· ניסיון בכתיבת נהלי איכות מבוססי/נגזרי מערכות תקינה בינ"ל מוכרות והטמעתם.
· ניסיון בעבודת ממשקים פנים-ארגוניים, היכרות קודמות בבקרה ובמערכות ניהול ידע ממוחשבות.
· שליטה במערכות מידע ויכולת עיבוד וניתוח נתונים.
· יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע"פ.
· אנגלית ברמה גבוהה.
הערות: 1. כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.
2. המועמד יידרש לעבור הליכי מיון.
מועמדים העונים לדרישות המשרה, חובה עליהם לצרף טופס "בקשה למשרה פנויה" מדף 2115 יצרפו אליו תעודות ומסמכים המעידים על השכלה וניסיון כנדרש, לרבות אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הרלוונטיים לתפקיד המבוקש וישלחו את המסמכים לאגף משאבי אנוש, ת.ד.3777 ירושלים מיקוד 91036 או לכתובת מייל jobs@ies.gov.il עד ליום 30.3.16 .
למכרז ולהורדת טופס בקשה פנויה
למודעה בעיתונות