"לקנות כלי רכב, בהגדרה, זו חוויה. לכן, שביעות רצון הלקוחות בעולם כלי הרכב היא מימד קריטי", כך אמרה שמעונה נוה, סמנכ"לית מערכות מידע בקבוצת לובינסקי. נוה השתתפה ברב שיח מצולם בנושא CRM וחוויית לקוח. רב השיח נערך באולפני אסקימו בתל אביב והנחה אותו יהודה קונפורטס העורך הראשי של אנשים ומחשבים. לדבריה, "נדרש קשר עם הלקוח […]
הפוסט "הדגש הוא על חוויית הלקוח – ולא על כלי הרכב" הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות