"המסע הדיגיטלי אותו ארגונים עוברים, צריך להיות מותווה כמסע לעבר הלקוח. על המסע להיות ממוקד בחוויית הלקוח, עם הטמעת פלטפורמה אשר תניב חוויית לקוח רב-ערוצית", כך אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1. שלזינגר דיברה בכנס FinTech Junction 2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה במלון הילטון בתל אביב, בהשתתפות 1,500 יזמים, משקיעים, בכירים, ומנהלי […]
הפוסט גילי שלזינגר-מורן, One1: "המסע הדיגיטלי – הוא מסע לעבר הלקוח" הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות