אחד הדברים שעליהם ענף ה-IT מתבסס הוא מערכת היחסים בין המנמ"רים לחברות שירותי ה-IT, שמוכרות מערכות מחשוב ומספקות שירותי תמיכה ואחזקה. האם המנמ"רים, שהם לקוחותיהם של הספקים, מרוצים מהשירות? עד כמה החברות הספקיות מודעות לשביעות הרצון של לקוחותיהן? והאם הן עושות פעולות כדי להשתפר? במציאות של ימינו, ברור לכולם שהתחרות ההולכת ומחריפה בשוק תיקבע בין […]
הפוסט בפעם הראשונה: מדד שביעות רצון לקוחות משירותי ה- IT הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות