"ארגונים חייבים לשנות את המודעות שלהם בכל הנוגע לדיגיטל. רבים מהם יודעים שיש דבר כזה אבל לא מפנימים אותו ולא מבינים מה ההשלכות שלו לגבי הארגון, התעשייה וכל חלק בחיים שלנו", כך אמר אדי לוונטמן, יועץ לעסקים בתחום השיווק הדיגיטלי. לוונטמן, חוקר באוניברסיטת תל אביב בתחומי הדיגיטל והמדיה החברתית שהיה עד לא מזמן מוביל מרכז […]
הפוסט "ארגונים מפספסים ולא מבינים את הצרכנים הצעירים" הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות