נתוני הטיסות של הישראלים בפסח השנה יוצאי דופן: יעדים יקרים ורחוקים כמו טוקיו וניו–יורק שוברים שיאים, בזמן שדובאי, טורקיה ואפילו יוון מאבדים מהפופולריות. את אלון קצף, הבעלים של חברת ביטוחי הנסיעות פספורטכארד, המספרים האלה לא מפתיעים: "86% מהישראלים בוחרים מאז 7 באוקטובר את מיקום החופשה לפי תחושת הביטחון שיש שם". בריאיון הוא מסביר איך הפך לחברה הגדולה בשוק על אף שמחירי הביטוח שלו הם היקרים ביותר, למה בניגוד לתקופת הקורונה הוא לא הוציא בזמן המלחמה אף עובד לחל"ת, ולמה עזב את חברת היהלומים המשפחתית ונכנס לתחום הביטוח בעקבות מחלת הסרטן שבה חלה