נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  "אימוץ הענן בקונטקט סנטר – לא בזבנג וגמרנו, אלא בגישה ההיברידית"
21/9/2022 0:46

"בעוד שבתחומים רבים ב-IT ארגונים רבים כבר אימצו את הענן או את ה-SaaS, הרי שבתחום הקונטקט סנטר עדיין קיים חשש בנושא. זה נובע מהחשיבות הרבה שארגונים רואים בקונטקט סנטר, שהוא החזית שלהם מול הלקוחות, ולכן הם אינם רוצים לקחת סיכון בהעברת המערכות לענן. בנוסף, הם חוששים לאבד פיתוחים והתאמות שביצעו לאורך השנים במערכות הוותיקות שלהם", כך אמר רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה ישראל.


שקולניק דיבר בכנס לקוחות שערכה החברה במלון Vert בנתניה, שעסק בפתרונות לניהול קונטקט סנטרים ופתרונות תקשורת בעידן הענן. לדבריו, "לענן יש יתרונות רבים והמעבר אליו הוא בלתי נמנע. הדרך הנכונה לעשות זאת היא ההיברידית, במסגרתה בוחרים אלו חלקים להעביר לענן ואלו להשאיר בין כותלי הארגון. כך ניתן למזער סיכונים ולמקסם יכולות שפותחו ושוכללו עם הזמן. יש לנו מתודולוגיה להעברה מדורגת של הלקוחות לפתרון CPaaS שלנו בענן".


לדברי שקולניק, "בעקבות מגיפת הקורונה וההאצה בטרנספורמציה הדיגיטלית, ארגונים מציעים יותר שירותים דיגיטליים והלקוח, מצידו רוצה ליצור קשר עם הארגון במגוון ערוצים, ושהקשר יהיה רציף והמשכי. הפתרונות שלנו למוקדי שירות הלקוחות מאפשרים ללקוח לעבור מערוץ לערוץ, כשכל מסע הלקוח מתועד במערכת, כך שהנציג יכול לתת שירות על בסיס המידע ההיסטורי מכל הערוצים".


הוא הוסיף, כי "אפילו נציגי שירות וירטואליים, בוטים, יכולים להכיר את ההיסטוריה ולהשיב בהתאם, כדי שמסע הלקוח יהיה יותר טבעי ומושלם. הבוטים כיום מתקדמים וביכולתם לאפשר למוקדי השירות להתמודד עם פניות מרובות ולתת מענה בו-זמנית לאלפי לקוחות. הם עושים זאת על בסיס טכנולוגיות הבנת שפה טבעית, Native Language Understanding, המשלבות בינה מלאכותית ולימוד מכונה. השירות נעשה בצורה רב-לשונית. יכולת חדשה נוספת היא זיהוי דיבור, המאפשרת לתמלל שיחות מוקלטות ולנתח אותן במהירות ולחסוך זמן רב".


כיום, הוסיף שקולניק, "נדרשת במוקד השירות היכולת לנציג לעבוד מרחוק – לקבל ולהוציא שיחות ופניות ולקבל את כל המידע הדרוש לו, מכל מקום בו הוא נמצא".


"מתחרים שלנו בתחום", סיכם שקולניק, "מציעים פתרונות המשלבים פתרונות של יצרניות צד שלישי – מעין פאזל מוצרים שקשה לנהל ולשלוט. אוויה היא החברה היחידה בתחום שהפתרון שלה הוא מקצה לקצה".


הכניסה לענן – מהלך בלתי נמנע


לדברי אהרון קיטל, מהנדס מכירות באוויה ישראל, "הכניסה לענן היא מהלך בלתי נמנע. יש לנו אקו-סיסטם שלם של פתרונות בענן ליצירת מסגרת עבודה שיתופית כוללת, Workstream Collaboration, עם פתרונות לניהול מוקדי שירות, פתרונות תקשורת אחודה – UC ופתרון בשם Spaces  – לשיתוף שיחות ומידע בין צוותים. המערכות הללו מתממשקות באמצעות מערכת CPaaS שלנו למערכות חיצוניות, דוגמת CRM, כך שכולן מנגנות יחד. כדי שמערכת לניהול מוקד שירות תעבוד כיאות, היא חייבת להתממשק למערכות אחרות בארגון ואת זאת אנו מאפשרים בצורה פשוטה". קיטל סיים בציינו כי "גם במעבר לפתרון ענן, איננו מונעים מהלקוחות לשלוט ולנהל את המוצר, בדומה לאפשרויות שיש לו ברישוי מסורתי".


אהרון קיטל, מהנדס מכירות באוויה ישראל.https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/אהרון-קיטל-צילום-יחצ-300x156.jpg 300w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/אהרון-קיטל-צילום-יחצ-768x396.jpg 768w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/אהרון-קיטל-צילום-יחצ-290x150.jpg 290w" sizes="(max-width: 806px) 100vw, 806px" />

אהרון קיטל, מהנדס מכירות באוויה ישראל. צילום: יח"צ


ממשק וובי מלא


יוסי הירש, מהנדס מכירות באוויה, ציין כי "יש לנו מערכות עם פונקציות מתקדמות, יכולות נראות ברמה גבוהה, עם גרפים, טבלאות וסטטיסטיקות, בממשק וובי מלא – עבור כלל בעלי התפקידים השונים במוקד. הממשקים הם בעברית, הדו"חות במערכת מובנים, ואפשר לבנות גם דו"חות ייעודיים".


יוסי הירש, מהנדס מכירות באוויה.https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/יוסי-הירש-צילום-יחצ-300x156.jpg 300w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/יוסי-הירש-צילום-יחצ-768x396.jpg 768w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/יוסי-הירש-צילום-יחצ-290x150.jpg 290w" sizes="(max-width: 806px) 100vw, 806px" />

יוסי הירש, מהנדס מכירות באוויה. צילום: יח"צ


נציגי שירות דיגיטליים "אנושיים"


רונן בר-יואב, מנהל מוצר בכיר באוויה, הציג את טכנולוגיות הבוטים שהחברה פיתחה. "המטרה שלנו", ציין, "היא שנציגי השירות הדיגיטליים ייתנו שירות דומה לאלה האנושיים, במטרה להסיר מהם עומס. כך, הנציגים האנושיים יתפנו לטפל בפניות המורכבות יותר. המערכת כוללת גם כלי משוב, כדי לאפשר בקרה על הנציגים הווירטואליים, ממש כפי שבודקים נציגים אנושיים. כך, ניתן לנתח היכן לקוחות נוטשים, והיכן קיימת בעיה חוזרת – ובהתאם, לשפר את הגדרות הנציג הווירטואלי".


רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה ישראל.https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/רפי-שקולניק-צילום-יחצ-300x156.jpg 300w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/רפי-שקולניק-צילום-יחצ-768x396.jpg 768w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2022/09/רפי-שקולניק-צילום-יחצ-290x150.jpg 290w" sizes="(max-width: 806px) 100vw, 806px" />


הפוסט "אימוץ הענן בקונטקט סנטר – לא בזבנג וגמרנו, אלא בגישה ההיברידית" הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.