נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  מה עושים כשצריך ליצור קשר עם רשת שיווק?
17/3/2022 1:38

בשנים האחרונות מוקדי שירות לקוחות של חברות גדולות וקטנות כאחד עברו לא מעט שינויים. אי אפשר להמשיך היה להתנהל בדיוק באותה הדרך כפי שהיה לפני שרשת האינטרנט נכנסה לחיי היומיום ולכן החברות וארגונים הגדולים נאלצו לבצע אי אילו שינויים והתאמות על מנת לעמוד בביקוש, להתאים את עצמם לרוח התקופה וכמובן לאפשר שירות לקוחות יעיל ותקין ככל האפשר. יש חברות שעשו את ההתאמות מהר יותר ויש שלקח להן יותר זמן אך בשורה התחתונה אין ספק שמדובר בשינויים דרושים. גם בקהלים מצומצמים יותר, כמו למשל במגזר החרדי, יש שינויים לטובה ואפשר למצוא חברות שנותנות מענה בצורה דיגיטלית משביעת רצון. שירות בקליק הוא אתר אינטרנט חדשני ומעניין שמסייע לכל הגולשים מכל המגזרים לפנות בצורה יעילה ומהירה למערך שירות הלקוחות של מגוון חברות מהמוכרות והגדולות במשק.


https://kol-haifa.co.il/wp-content/upl ... ne-shopping-1-300x200.jpg 300w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/upl ... ne-shopping-1-768x512.jpg 768w" sizes="(max-width: 1000px) 100vw, 1000px" />
קרדיט FREEPIK

שירות לקוחות מהיר כמו שלא רגילים


יש חברות שיש דעה רווחת לגבי חוסר היעילות של מערך שירות הלקוחות שלהן, אם בכלל מצליחים להגיע אליו בדרך נוחה, טובה ויעילה. מה שיש כיום ומאד עוזר הוא כאמור האתר של השירות בקליק שמיועד להקל על הלקוחות למצוא את הדרך הכי טובה עבורם ליצור קשר עם מוקדי השירות. אם לוקחים כדוגמא את משנת יוסף שירות לקוחות אפשר למצוא באתר השירות בקליק את מספר הטלפון שאליו צריך להתקשר על מנת ליצור קשר ולברר פרטים ויש בו גם קישור ישיר לאתר של החברה. ככל ולחברה עצמה יש עוד ועוד אפשרויות וערוצים ליצירת קשר – הרי שגם הם יופיעו באתר השירות בקליק, מה שיקל אפילו יותר על הלקוחות שמעוניינים לפנות ורוצים לקבל מידע כזה או אחר אודות השירות שהם מקבלים. אפשר לומר שזו גדולתו של האתר, שכן אין עוד מסוגו כיום בארץ והוא בהחלט יכול להקל על קהל הגולשים במציאת הדרך הכי טובה עבורם ליצור קשר.


לקבל את השירות הכי טוב שאפשר


לא תמיד השירות הטוב והיעיל שהחברה נותנת הלכה למעשה הולם את מה שהיא מגדירה על עצמה כנותנת שירות ולא אחת הלקוחות עצמם חווים פער גדול בהתנהלות אל מול החברות. אין ספק שאתר כמו זה של השירות בקליק יכול לעזור מאד ולסייע להחזיר לחברות את האמון של הלקוחות בהן. לא עוד ויתור מראש על פנייה לחברה ולא עוד המתנה ארוכה על קו הטלפון. נכנסים לאתר של השירות המהיר בקליק, מוצאים את הקטגוריה העסקית הדרושה, מוצאים בקלות ובמהירות את החברה הדרושה ובוחרים את ערוץ הפנייה שיהיה הכי נוח לכל לקוח ולכל צרכן. כמובן שאפשר גם לפנות בכמה ערוצים וכך להגדיל את סיכויי המענה המהיר והיעיל, כמו גם להגדיל את האפשרות שהפנייה תגיע בדיוק לנציג שייתן לה את המענה הנכון.


הפוסט מה עושים כשצריך ליצור קשר עם רשת שיווק? הופיע לראשונה ב-מקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה.







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.