נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  כתיבת תוכן ב-2022 – טעויות נפוצות
24/2/2022 0:32

שנת 2022 החלה, ואיתה אתגרים שונים בעולם. אחד מהגדולים שבהם הוא התחרות הגדולה בין חברות שונות שהחלו להראות נוכחות גוברת והולכת ברשת. אם פעם היו לכם עשרה מתחרים ברשת בעיר, היום מדובר במספר עשרות. אין זה משנה אם אתם בתחום ההובלות, ראיית חשבון או מזון לכלבים. לכן, חשוב לבלוט מעל כולם באמצעות אסטרטגיית תוכן נכונה – אספנו עבורכם מספר המלצות.


כתיבת תוכןhttps://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2022/02/כתיבת-תוכן-2022-300x200.jpg 300w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2022/02/כתיבת-תוכן-2022-768x512.jpg 768w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2022/02/כתיבת-תוכן-2022.jpg 1048w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
קרדיט PIXABAY

אל תזלזלו במאמרים שמופיעים באתר


למרות מה שחלק מהחברים יגידו לכם, התוכן באתר לא נועד רק לקריאה על ידי גוגל. הוא מיועד גם לקריאה על ידי עיניים אנושיות, וביניהם גם כמה מהלקוחות העתידיים שלכם.

לכן, חשוב מאד להשקיע בתוכן איכותי, שכתוב תוך מחשבה מקדימה על הכאבים של הלקוחות שלכם וכיצד אתם יכולים יכולים לפתור אותם. כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בגישה זו, תגדיל את הסיכויים שיפנו אליכם בעקבות המאמרים.


תוכן מעמיק וארוך מקדם אתכם


הידעתם שבשנים האחרונות יש משמעות עצומה לעומק ולאורך התוכן? אם תבדקו את המתחרים שלכם תגלו כי הם מעלים מאמרים של 1000 מילים, בעוד אתם מסתפקים ב-300. לכן, שלבו כמה מדריכי עומק חשובים לקוראי האתר, הוסיפו תכנים שיווקיים ארוכים. הפכו את האתר שלכם למקור בלתי־אכזב של מידע שהקוראים שלכם ישמחו להתחיל עימו את היום.


אם תשימו לב, אפילו בעלת בנק הפועלים העלתה אתר תוכן משלה, שנקרא מהות החיים. באתר זה יש מאמרי עומק חשובים מאד שממתגים אותה. האתר אינו קשור אפילו לבנק, אלא להתפתחות אישית. עם זאת, הוא מאפשר לראות אותה באופן שונה לחלוטין ולהעיד על כך שמדובר לא רק על אשת עסקים, אלא על אדם בעל עולם פנימי עשיר.


לכן, אתם יכולים לכתוב גם על נושאים שאינם קשורים בהכרח לאתר. למשל, מנכ”ל של חברת בנייה שמתנדב כליצן רפואי בשעות הפנאי, יכול לפרסם זאת באתר שלו או במאמרים תדמיתיים אודותיו. כך, הלקוחות שלכם יתחברו אליכם מהפן האנושי ולא רק העסקי.


שימוש בהומור – חרב פיפיות שיש להיזהר ממנה


כיום, רבים רוצים לשלב מעט הומור בתוכן שלהם, כדי להפוך אותו לפחות “כבד”. עם זאת, חשוב לזכור בעת כתיבת תוכן כי אנו פונים לסוגי אוכלוסייה שונים. לכן, יש לשלב הומור, אם בכלל, באופן לא פוגעני. הדרך הטובה ביותר היא לעשות זאת בעדינות, ברמיזה ואפילו תוך הומור עצמי.


אם תצחקו על אחרים הם יעלבו. אם תצחקו על עצמכם, ותפגינו יחס שאינו מתנשא, הם יקבלו את הכתוב כחלק מהאישיות שלכם.


חשוב גם לזכור כי אם זה לא האופי שלכם, ואתם בעלי אישיות מאופקת יותר, אינכם חייבים להציג את עצמכם באופן שונה. תנו ללקוחות שלכם להתחבר למהות האמיתית של החברה שבניתם, ולדרך בה היא משרתת את לקוחותיה. כך, תוכלו לרדת מאור הזרקורים ולחזק את המותג.


אל תיכנעו ל-AI – תוכן שמיוצר באופן אוטומטי פוגע בכם


כיום, יש מגוון רחב של חברות המציעות תוכן שמיוצר באופן אוטומטי באמצעות בינה מלאכותית.

תוכן זה הוא למעשה מועתק ממקורות אחרים, ומשוכתב. אך, אם תבדקו את ציון המקוריות שלו תראו שהוא לוקה בחסר. מבחינת גוגל, הפועל אף הוא בטכנולוגיה של AI, ניסיתם לרמות אותו.


התוצאה? אתרים של המתחרים בהם נכתב תוכן על ידי כותב אנושי יעלו מעלה ברשימת התוצאות של מנוע החיפוש. האתר שלכם עשוי לעבור לעמודים השני, השלישי ואף לסוף התוצאות. אם בכל זאת בחרתם להשתמש בתוכנות AI – השתמשו בהם רק כדי לקבל רעיונות חדשים, ואת התוכן הכתוב בהם תוכלו לכתוב מחדש.


לא יודעים לכתוב תוכן? מצאו חברה שתעשה זאת במקומכם


אם אינכם יודעים לכתוב תוכן אל תתעקשו לעשות זאת לבדכם. ישנן חברות תוכן מקצועיות שיכולות לנסח עבורכם מאמרים שיווקיים, אינפורמטיביים, טכניים, משפטיים ועוד. למעשה, כותבים אלה מנוסים מאד ויודעים כנראה לנסח את היתרונות של החברה שלכם טוב יותר ממרבית עובדי החברה.

מצאו חברת תוכן כזו, ותוכלו להזמין אצלה מאמרים בסכומים נמוכים. העלות היא פר פרויקט או פר מילה, והמאמרים יכולים לשמש אתכם למשך עשורים רבים אחרי שנכתבו.


לסיכום, אל תיפלו בטעויות נפוצות כמו שימוש בתוכנות לצורך כתיבת התכנים שלכם, זלזול באיכות התוכן או ניסיון לכתוב בעצמכם אם אינכם מנוסים בכך. אם אסטרטגיית התוכן שלכם תוכיח את עצמה, היא מסוגלת לסייע לבנות מוניטין לחברה ולהגדיל את הנוכחות שלכם ברשת.


הפוסט כתיבת תוכן ב-2022 – טעויות נפוצות הופיע לראשונה ב-מקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה.







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.