נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  דלק מטמיעה פתרונות לניהול חוויית לקוח מתאמת אישית של סאפ
30/12/2021 2:06

קבוצת דלק החלה להטמיע פתרונות לניהול נתוני לקוחות וחוויית לקוח של חברת סאפ (SAP) כדי לשפר את חווית הלקוח באפליקציה הסלולרית של חנויות הנוחות של הרשת ולהתאים אותה באופן אישי למגוון המשתמשים והלקוחות באופן שיביא את הערך הנכון ללקוח. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון שקלים.


מדובר בפתרון CDP (ר"ת Customer Data Platform) לניהול הנתונים של לקוחות הרשת ופתרון Emarsys – Customer Engagement Platform של חברת סאפ, שהשילוב ביניהם מאפשר קבלת תמונה מלאה על פעילות הלקוחות בחנויות הפיזיות ובערוצים הדיגיטליים של הרשת ויצירת תובנות בזמן אמת אודות אינטראקציות של לקוחות באפליקציית חנויות הנוחות של החברה, בקופה ובאתרים השונים. הטמעת הפתרונות מתבצעת על ידי צוות יישום מבית סאפ וחברת דלק. הפרויקט צפוי להיות קצר וממוקד ויימשך מספר חודשים בלבד.


מטרת המהלך היא שיפור שביעות הרצון והיקף השימוש של המשתמשים באפליקציה הסלולרית, המתפקדת כמועדון לקוחות ואמצעי תשלום בחנויות הנוחות. באפליקציה רשומים כיום קרוב ל-200 אלף לקוחות. לאחר שלקוח מוריד את האפליקציה, ייבנה לו פרופיל דיגיטלי חכם, שיידע מהן ההעדפות והרכישות המתאימות לו, מתי והיכן נוח לו לצרוך אותן ועל בסיס הנתונים הללו יוצעו לו מוצרים, מבצעים ושירותים. הפתרונות הללו יסייעו לדלק גם להגדיל את ההכנסות ממוצרים נוספים מלבד דלק, ולעיתים אף לבצע את העסקה טרם הגעת הלקוח לתחנה – כאשר ההזמנה בחנות הנוחות כבר ארוזה ומוכנה. בעקבות הקורונה, חנויות הנוחות של דלק הפכו יותר משמעותיות במכירת מוצרי בסיס כגון חלב, ירקות, משקאות וכדומה והמהלך הנוכחי יסייע למנף ולמקסם אף יותר מגמה זו.


מהלך זה הינו חלק ממכלול טכנולוגי מקיף שדלק הקימה בשנה החולפת, המבוסס על הפתרונות של סאפ בתחום השירות, המכירות והאנליטיקה: SAP Sales Cloud ו-SAP Service Cloud – פתרונות CRM מלאים בענן ופתרון SAP Analytics Cloud – כלי אנליטי ענני היודע לעבד נתונים בקלות ולחבר בין כל הפתרונות של סאפ.


יורם איל, מנכ"ל דלק ישראל, אמר: "סאפ מאפשרת לנו להביא את הדור הבא של חנויות הנוחות לעולם הדיגיטלי, לשדרג את הקשר שלנו עם הלקוחות ולהתאים עבורם חוויה אישית. לפריסה הארצית שלנו יש משמעות וערך רב ללקוחות הנדרשים לבצע קניות בכל מקום ובכל שעה. כאשר השקנו את האפליקציה לפני כשנה, השלב הראשון היה לגייס את המשתמשים, וכעת, השלב השני הוא לייצר עבורם חוויית לקוח טובה יותר, המתאפשרת בקלות ובפשטות עם הפתרונות של סאפ".


סתוית נבון, מנכ״לית סאפ ישראל, אמרה, כי ״המציאות החדשה מובילה לצרכים ומודלים עסקיים חדשניים וכאן בהחלט מדובר בצעד אסטרטגי וחשוב, שיאפשר לדלק להמשיך להוביל ולהישאר רלוונטית מתמיד עבור לקוחותיה״.


יורם איל, מנכ"ל דלק ישראל.https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/12/יורם_איל_לנס_הפקות_55-300x156.jpg 300w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/12/יורם_איל_לנס_הפקות_55-768x397.jpg 768w, https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/12/יורם_איל_לנס_הפקות_55-290x150.jpg 290w" sizes="(max-width: 806px) 100vw, 806px" />


הפוסט דלק מטמיעה פתרונות לניהול חוויית לקוח מתאמת אישית של סאפ הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.