נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  מהו ניהול מוניטין
30/11/2021 23:33

מוניטין שרוכשים לאורך שנים מהווה נכס משמעותי וחשוב מאוד ועל כן, אזכורים שליליים באינטרנט, בעיקר בגוגל וברשתות החברתיות, עלול לפגוע במוניטין שלכם ולהסב נזק תדמיתי משמעותי מאוד, אשר יוביל גם לנזק אישי, כלכלי וחברתי. אם חיפשתם את השם שלכם או של העסק שלכם בגוגל ומצאתם תוצאות שליליות בעמוד הראשון, חשוב מאוד לפנות לחברה העוסקת המציעה שירות ניהול מוניטין באינטרנט בצורה מקצועית ואמינה, אשר תסייע לכם בגיבוש אסטרטגיה לשיפור המיתוג שלכם והמוניטין שלכם באינטרנט.


ניהול מוניטין באינטרנט- למה זה חשוב?


כמעט 90 אחוזים מהגולשים, מבצעים כיום חיפוש בגוגל ולעיתים רחוקות במנועי חיפוש אחרים טרם הם רוכשים מוצר או שירות כלשהו. מעבר לכך, האינטרנט מהווה כלי חשוב מאוד לצורך איתור מידע על עסקים, מותגים, ארגונים, עמותות, אנשים, מוצרים ועוד. מאחר והאינטרנט המהיר והרשתות החברתיות הפכו למקור מידע יעיל ושימושי מאוד, חברות ומותגים מובילים הבינו כי עליהם לשפר את התדמית והמיתוג שלהם באינטרנט. הדאגה לשם הטוב באינטרנט היא חשובה מאוד. לא מעט ארגונים ואנשים פרטיים משקיעים משאבים ומאמצים רבים בכדי לשפר את המוניטין שלהם באינטרנט, אך חשוב לדעת כי כל פרסום שלילי יכול לפגוע קשות בשם הטוב ועל כן, ניהול מוניטין ברשת יעסוק קודם כל בהסרת התוצאות השליליות בשיטות חוקיות מהרשת.


במציאות שאנו חיים בה כיום שבה האינטרנט תופס מקום של כבוד בחיינו, כל עסק, אדם פרטי בעל השפעה, בעל מקצוע ועוד, זקוקים לשירות ניהול מוניטין ברשת בכדי להימנע מפגיעה בשם הטוב שלה. מוניטין שלילי ברשת גורם לפגיעה ישירה בנציגי ציבור, אמנים, מותגים  או אנשי מקצוע מנוסים  והפגיעה יכולה לבוא לידי ביטוי בפן החבתי, הכלכלי והמקצועי. לא קל לתקן נזק אשר נגרם למותג או לאדם כלשהו בשל פרסום שלילי,  גם אם מדובר על פרסום שכלל לא אמיתי.


https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2021/12/ניהול-מוניטין-לאתר-חיפה-והקריות-1-300x176.jpg 300w" sizes="(max-width: 640px) 100vw, 640px" />
קרדיט: Pixabay

על מה מתבסס שירות ניהול מוניטין באינטרנט?


ניהול מוניטין באינטרנט מהווה תחום חדש יחסית אשר התפתח מתחום יחסי הציבור, אך בעידן האינטרנט המטרה העומדת על הפרק היא לשפר את המיתוג של הארגון או האדם ולחזק את המוניטין שלו ברשת על ידי יצירת נכסים דיגיטליים המשפרים את המוניטין, העלמת אזכורים שליליים מגוגל ומפלטפורמות אחרות באינטרנט ועוד.


יש טכניקות שונות לניהול מוניטין ברשת ואחת המטרות המרכזיות העומדת על הפרק בתהליך זה היא לדחוק תוצאות שליליות במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל ולקדם על פניהן את התוצאות החיוביות של המותג או האדם.


אם תביטו בדף התוצאות הראשון של גוגל, תבחינו כי המקומות הראשונים מיועדים בדרך כלל לפרסום והתוצאות האורגניות מופיעות מתחת למודעות הפרסום. גולשים יתייחסו לרוב בעיקר לתוצאות החיפוש בעמוד הראשון ועל כן, כל אזכור שלילי שיופיע בו ישפיע עליהם. בכדי לדחוק תוצאות שליליות בגוגל ניתן לבצע פעולות שונות כגון: אופטימיזציה לאתר הבית וקידום אורגני איכותי בגוגל, פתיחה של בלוגים הכוללים תכנים חיוביים שמחזקים את המוניטין, כתבות יח”צ חיוביות על האדם או המותג, הפצת תכנים באינטרנט צורך שיפור המוניטין ודחיק האזכורים השליליים, פנייה ישירה לגולש שכתב את הביקורת או  לבעלי האתרים שבהם הופיעה הביקורת על  מנת שיסירו את האזכור השלילי ועוד, לנהל קמפיין ממומן איכותי בגוגל ועוד.


ניהול מוניטין בפייסבוק


הרשתות החברתיות כיום מציעות כלים שיווקים יעילים ואיכותיים לצורך פרסום, אך יחד עם זאת, כל אדם יכול לפרסם פוסט פוגעני נגדכם, גם אם הוא לא צודק בטענותיו. על כן, ניהול מוניטין צריך להתקיים במקביל גם בפייסבוק, שמהווה את הרשת החברתית הגדולה ביותר שכן, לא פעם האזכורים השליליים והביקורות יופיעו דווקא בפייסבוק וזאת בשל הקלות שבה ניתן להעלות פוסטים פוגעניים על כל אדם, חברה, מותג ועוד.


ניהול מוניטין בפייסבוק גם מבוסס על טכניקות שונות וחשוב מאוד לנהל פרופיל איכותי ולהעלות בו תכנים מקורים ואיכותיים שיצרו באז חיובי.


בכדי לנהל מוניטין בצורה מוצלחת ברשת, כדאי מאוד לבחור בחברה מקצועית, אמינה ומומלצת בתחום.


הפוסט מהו ניהול מוניטין הופיע לראשונה ב-מקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה.







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.