בנק ישראל סיים באחרונה פרויקט לשדרוג הטלפוניה שלו למערכות טלפוניית IP של אוויה. הפרויקט בוצע על ידי אנשי שתי החברות והבנק, וארך כמה חודשים. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אך על פי הערכות בשוק הוא עומד על מאות אלפי שקלים. מערך טלפוניה של הבנק המרכזי, באתרים השונים שלו, כולל כ-1,000 נקודות קצה וחמישה מוקדי שירות. […]
הפוסט מיטווך הטמיעה מערכות טלפוניה של אוויה בבנק ישראל הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות