נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  לשכת נציבות תלונות הציבור בחיפה חזרה לקבל קהל ופתוחה לכל אדם בכל גיל
25/4/2021 7:00

עם החזרה לשגרת עבודה, התחדשה קבלת הקהל בכל לשכות משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-13:00 וביום ד’ גם בין השעות 15:00-17:00. קבלת הקהל מבוצעת על פי הנחיות התו הסגול.


לשכת נציבות תלונות הציבור בחיפה- רח’ חסן שוקרי 12, הדר.


https://kol-haifa.co.il/wp-content/upl ... s-2999277_640-300x200.jpg 300w" sizes="(max-width: 640px) 100vw, 640px" />
קרדיט: Pixabay

לשכות נציב תלונות הציבור עומדות לרשות הקהל הרחב מטעם מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, המשמש כנציב תלונות הציבור ומאפשרות לכל אדם, בכל גיל, להתלונן אם נפגע במישרין או נמנעה ממנו טובת הנאה כתוצאה מפעולות או מחדלים של גופים ממלכתיים או ציבוריים (לא גופים פרטיים) כגון: משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, מפעלים או מוסדות מדינה, חברות ממשלתיות, חברות הנתמכות על ידי הממשלה ועובדי גופים אלו.


 


את התלונה ניתן להגיש בעל פה, בכתב או באופן מקוון. הגשת התלונה והבירור אינן כרוכות בתשלום. בכדי להגיש תלונה בעל פה, יש לפנות לאחת מלשכות נציבות הציבור והתלונה תירשם על ידי אחד העובדים. המתלונן יחתום על התלונה שהועלתה בכתב. תלונה בכתב ניתן להגיש בכל שפה, בתלונה יש לפרט את נושא התלונה, לציין את שם המתלונן וכתובתו ולחתום, ניתן לצרף מסמכים רלוונטיים לתלונה ולשלוח בדואר לכתובת: רחוב מבקר המדינה 2, קרית הלאום, ת”ד 1081, ירושלים, מיקוד 9101001, או בפקס – 02-6665204, או לכתובת מייל ombudsman@mevaker.gov.il. לא ניתן להתלונן באמצעות הטלפון, אך ניתן להגיש תלונה גם באופן מקוון, באתר מבקר המדינה, על ידי מילוי טופס: “הגשת תלונה”. לאנשים עם מוגבלות יינתן סיוע במילוי התלונה, בהתאם לצורך.


עם קבלת התלונה היא תועבר לבדיקה וטיפול של אחד מהאגפים בנציבות, העוסק בבירור תלונות על הגוף שהתלונה מתייחסת אליו. המתלונן יקבל אישור על קבלת התלונה בנציבות.


חשוב לדעת כי טרם הגשת תלונה לנציבות תלונות הציבור, יש למצות את ההליכים מול הגוף הרלוונטי עליו מתלוננים . יש לציין כי לא ניתן להגיש תלונה בעילום שם.


 


לשכת נציבות תלונות הציבור בחיפה- רח’ חסן שוקרי 12, הדר.


 


לפרטים נוספים אתר מבקר המדינה- https://www.mevaker.gov.il/


הפוסט לשכת נציבות תלונות הציבור בחיפה חזרה לקבל קהל ופתוחה לכל אדם בכל גיל הופיע לראשונה ב-מקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה.







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.