נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  גיוס ענק ליוטפו: 230 מיליון דולר לפי שווי של 1.4 מיליארד
18/3/2021 5:57

יוטפו דיווחה היום (ה') על סבב גיוס רחב היקף, הגדול ביותר בתולדותיה: החברה גייסה 230 מילון דולר ושוויה עומד על 1.4 מיליארד. את הסבב הובילו הקרנות בסמר וטייגר גלובל.


החברה נוסדה ב-2011 על ידי תומר תגרין, המנכ"ל, ועומרי כהן, סמנכ"ל התפעול. היא גייסה עד כה כ-406 מיליון דולר וחצתה באחרונה את רף ההכנסות השנתיות של 100 מיליון. יש לה יותר מ-30 אלף לקוחות, בהם איקאה, סופר פארם וסודה סטרים.


עם ההון החדש שגייסה, יוטפו, שנכללת ברשימת 100 חברות הענן של פורבס, מתכננת להכפיל את צוותי המוצר והפיתוח בארץ ובסניפים האחרים. היא מחזיקה משרדים בניו יורק, לונדון, תל אביב, יוקנעם וסופיה, מעסיקה מעל 500 איש ועתידה לגייס בקרוב כ-240 עובדים – מחציתם בישראל.


המוצר של יוטפו


יוטפו פיתחה פלטפורמת שיווק המיועדת לעולם האי-קומרס ובנויה על תוכן גולשים וצרכנים. הפלטפורמה מספקת למותגים יכולות לבלוט ולשמר את לקוחותיהם בעולם המסחר המקוון התחרותי. ביוטפו אומרים כי הפלטפורמה שלהם כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת, לרבות ביקורות גולשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר ושיווק באמצעות SMS. יחד, לדבריהם, הם מניבים חוויות לקוח בעלות יחס המרה גבוה.


החברה משתפת פעולה עם יותר מ-500 סוכנויות, פלטפורמות אי-קומרס בולטות כשופיפיי ומגנטו, וענקיות טק כגון פייסבוק (לרבות אינסטגרם) וגוגל.


תגרין אמר כי "בעקבות מגפת הקורונה, כל המותגים – גדולים וקטנים כאחד – מתחרים בזירת האי-קומרס. השיווק ללקוחות צפוי להפוך ליקר ומורכב יותר, ובאותה העת – לפחות יעיל. צוותי הסחר המקוון מתקשים כיום בניהול מגוון פתרונות שיווק נקודתיים, ובמקביל בחשיבה על דרכים יצירתיות לבלוט במרחב התחרותי והרועש של ימינו. הפתרונות הללו, שכוללים עבודה עם נתוני לקוחות פרטניים, מאלצים את המשווקים לעבוד קשה יותר ובחוסר יעילות, והתוצאה מביאה לכך שחוויית הקנייה נותרה מאחור והלקוחות נוטשים למותגים אחרים".


"בנוסף", ציין, "השינויים הרבים שחלים בעולם השיווק הדיגיטלי, דוגמת מדיניות Cookies והעובדה שפייסבוק אוספת ומשתפת נתוני משתמשים, יהוו לבעלי העסקים אתגר שיוביל אותם לקרב על תקציב השיווק. שילוב המוצרים שלנו ואיחוד נתוני הלקוחות בפלטפורמת אחת מאפשרים למותגים להכיר את לקוחותיהם לעומק, ולהעניק להם חוויה אמיתית ושירות איכותי, מה שמוביל לתשואה גבוהה יותר על ההשקעה בשיווק".


"בשנה האחרונה אנחנו עדים לצמיחה מרשימה של חברות שמיצבו את עצמן היטב בעולם האי-קומרס. יוטפו היא אחת החברות הללו. זהו התחום שלה והיא שייכת אליו, כמו השחקנים הגדולים ביותר בתחום", אמר אדם פישר, שותף בקרן בסמר.


תומר תגרין (מימין) ועומרי כהן, מייסדי יוטפו. צילום: מור שניhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2020/08/מייסדי-YOTPO-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


הפוסט גיוס ענק ליוטפו: 230 מיליון דולר לפי שווי של 1.4 מיליארד הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.