נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  "הקורונה נתנה שיעור כיצד יש להיערך לדיגיטל"
4/3/2021 7:34

"מזה כשנה כולנו חיים במציאות הזויה. הקורונה נתנה לנו שיעור שלימד אותנו שיש לשים את הדיגיטל במרכז ולהיערך אליו", כך אמר יהודה נעים, מנהל אגף הדיגיטל באלעד מערכות.


נעים דיבר בכנס Retail הדור הבא, שנערך לפני ימים אחדים, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף קבוצת סינרג'י. את הכנס פתחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, והנחה אותו אלי מרון, מנכ"ל משותף של סינרג'י.


בדבריו ציין נעים את השינוי הדיגיטלי שעבר על אלעד מערכות בתקופת הקורונה ואמר כי "שמנו את הנושא במרכז, כי זיהינו לאן השוק הולך. רכשנו חברות ולצד יכולות קיימות הקמנו לפני יותר משנה את אגף הדיגיטל בחברה. היינו ערוכים לעידן החדש, אבל אז באה מגפת הקורונה והראתה עד כמה זה לא היה כך. מעכשיו לעכשיו מצאנו את עצמנו מסייעים לארגונים רבים, שהיו מרובי סניפים ונותרו עם חנות אחת פתוחה. עבדנו, הכשרנו, גייסנו ולאט לאט דברים החלו להסתדר בחזרה. זו הייתה, ועדיין, התמודדות לא פשוטה, אבל שינסנו מותניים ומצאנו פתרונות לביקושים האדירים של לקוחות לפתרונות בתחום".


הוא אמר שאגף הדיגיטל שבראשותו כולל טיפול בכמה נושאים: אזורים אישיים, מערכות ליבה, סביבת עבודה מודרנית, אתרי אי-קומרס, עיצוב, חוויית משתמש, אתרים שיווקיים ופורטלים פנים ארגוניים. לדבריו, "במסע לעולם הדיגיטל יש מושג חשוב – CRO, יחס המרה. הכוונה היא למצב שבו גולשים באתר אי-קומרס, בוחרים מה לרכוש ורוצים לבצע הזמנה – אבל, פתאום, קורה משהו: הבוס שולח מייל, הילדה מהחדר הסמוך קוראת, בן.ת הזוג מצלצל.ת ועוד. כך, 'הולכת' ההזמנה. כל הסטה שמאריכה את התהליך בשנייה אחת בלבד היא סיכון. אבל כאשר האתר מתוכנן נכון ואין כל הפרעות – הכול מוכוון להזמנה יעילה".


סיפורי לקוחות והטירוף בחגי הקניות של נובמבר


נעים דיבר על חגי סוף השנה האזרחית וימי הקניות בחודש נובמבר, ובמיוחד הבלאק פריידיי – ה-תקופה ה-חמה של אתרי האי-קומרס. "הקניות המקוונות בימים הללו מנפצות שיאים מדי שנה", אמר נעים. "כך, השנה, ישראלים ערכו בתקופה הזאת קניות אונליין בסך של 190 מיליון שקלים בתוך יומיים (!), כאשר קניות בסך של 46 מיליון שקלים בוצעו בתוך שש שעות בלבד (!)".


הוא נתן כדוגמאות כמה סיפורי לקוחות של אלעד. כך, אמר, "רשת חנויות א.ל.מ. רצתה להגיע מוכנה לתקופה הזאת ונערכה לכך מראש. ערכנו עבורה מיפוי של המצב הקיים לצד שיפור חוויית המשתמש, וכל זאת במטרה לשפר את יחס ההמרה. התוצאה התגלתה כמעולה עבורם, ואנשי הדיגיטל שלנו ושלהם ממשיכים בשיפור התהליכים".


דוגמה נוספת היא של נעלי אלדו. "המנכ"ל נערך קדימה", ציין נעים. " הוא הפך את האתר הישראלי של החברה הגלובלית למצליח בעולם והפך אותו לחנות הבולטת ביותר מחוץ לגבולות ארצות הברית וקנדה".


עוד לקוח שעליו דיבר נעים הוא ארקיע. "היא הביטה קדימה ורצתה לתת מענה לכלל לקוחותיה, אולם מרבית עובדיה היו בחל"ת, בגלל הקורונה, ולא היה מי שייענה לפניות. לא היה מי שישלים את פיתוח האתר החדש והאזור האישי. נכנסנו לפרויקט הפיתוח באמצע, נכנסנו לפתח קוד שמישהו אחר החל. העלינו את האתר בזמן שיא והוספנו לו אזור אישי. זה הצריך עבודה קשה – אולם המהלך הצליח", אמר.


"וואלה שופס", הוסיף, "הוא אתר מהאתרים המורכבים בארץ. הקמנו אותו על גבי פלטפורמה של סיילספורס. היו הרבה שיבושים בדרך – ולבסוף צלחנו את כל המהמורות. כבר כיום, חלק מלקוחות האתר חווים חוויית רכישה חדשנית באופן מלא – לאחר שהעמדנו לו גרסה ראשונית".


נעים ציין שני לקוחות נוספים: "נטלנו חלק במהלך לשיפור הרכישות ביוניליוור, שהביא להזמנות בזמן אמת בנקודת המכירה, והקמנו את האתר הישראלי של ואנס".


לסיכום הוא אמר כי "גם חברה מנוסה נדרשת לשותף אמיתי שהיא תוכל לסמוך עליו. כולם צריכים אתר אי-קומרס מהיר – וממיר".


יהודה נעים, מנהל אגף הדיגיטל באלעד מערכות. צילום פרטיhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... 524_181300600-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


הפוסט "הקורונה נתנה שיעור כיצד יש להיערך לדיגיטל" הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.