נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  מה הקשר בין חובבי לגו לקורונה?
17/2/2021 8:25

"השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת. היא לימדה אותנו להיות יותר דיגיטליים, בעולם שבו הלקוחות כולם פעילים יותר ברשתות החברתיות. העולם הדיגיטלי הוא יותר מדיד ומאפשר להבין מה הקונים קונים, וברזולוציות קטנות. כל אלה נותנים לנו כלים להגדרת הנאמנות של הלקוחות. כך, אנחנו מזהים לקוח שמתעניין במוצרי לגו, מגיב בפייסבוק לנושא, מממש קופונים וקונה באתר. בהינתן שהבנו שהלקוח מביע עניין בתחום, אנחנו יכולים להציע לו מוצר בפריסייל, או לגו כמתנת יומולדת. זה Win-Win: הלקוח מקבל מאיתנו הטבות, מסרים ומידע בעולם התוכן הרלוונטי לו, וכך משתמרת הנאמנות ובסופו של יום, סל הקניות שלו גדל", כך אמרה סיגל כספי, מנכ"לית טויז אר אס.


כספי דיברה בכנס Retail הדור הבא, שנערך היום (ד') בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף קבוצת סינרג'י. את הכנס פתחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. מנחה האירוע, כמו גם הפאנל שבו השתתפה כספי, היה אלי מרון, מנכ"ל משותף של סינרג'י. נושא הפאנל היה "נאמנות הצרכן אל מול יעדי הגדלת סל הקניה".


לדברי כספי, "יש סינרגיה בין נאמנות הלקוח לסל הקנייה שלו. כל מי שלמד שיווק מבין שכדאי להשקיע בשימור הלקוחות הקיימים ובהגדלת הנאמנות שלהם, כי זה יותר משתלם כלכלית מול גיוס לקוח חדש. שנה אפשר היה להיווכח שזאת קצת היסחפות".


"האתגר", אמרה, "הוא כיצד לייצר נאמנות של לקוחות ברשת קמעונאית, שמתמודדת לא רק מול החניות המקומיות, אלא נמצאת בתחרות גם מול אתרים בחו"ל. צריך לזכור שלעתים אנחנו מוכרים מוצרים לא זולים, ולטווח הארוך, כמו בריכת שחייה או אופניים. יש לחזק את נאמנות הלקוחות ולעשות זאת עם עמידה מאחורי ההבטחות. צריך להבין: אצלנו יש הבדלה בין הצרכן לקונה. הצרכן הוא הילד והקונה הוא ההורה. המטרה היא לשמח את הילדים, לתת להם את המוצרים שהם רוצים וצריכים, ושהמוצרים יהיו איכותיים, טובים, תחרותיים ואטרקטיביים במחיר. בלי זה, אין לנו זכות קיום".


היא סיימה בציינה כי "לפני שנה וחצי הקמנו מועדון יומולדת, שדרכו אנחנו מתקשרים עם הצרכנים ומציעים להם הצעות ערך מותאמות אישית. בכל מהלך שלנו לשימור הלקוחות ולהגדלת הנאמנות שלהם אנחנו משלבים טכנולוגיות וחדשנות".


"אין דבר כזה 'נורמלי חדש'"


רמי לוי, הבעלים והמנכ"ל של רמי לוי שיווק השקמה, אמר כי "אין דבר כזה 'נורמלי חדש', אני לא מבין מה המשמעות של המונח הזה. נאמנות ללקוח ושל הלקוח צריכה להיות כל הזמן. אצלנו, 95% מהלקוחות הם נאמנים ו-5% – מזדמנים. כדי לרכוש נאמנות, יש להתאים את עצמך למצב של הלקוח. לכן, אנחנו דואגים להציע את המחירים הכי זולים בישראל ושזה לא יבוא על חשבון השירות".


רמי לוי, המנכ"ל והבעלים של רמי לוי שיווק השקמה. צילום: ניר כפריhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2015/11/rami600-300x180.jpg 300w" sizes="(max-width: 1000px) 100vw, 1000px" />

רמי לוי, המנכ"ל והבעלים של רמי לוי שיווק השקמה. צילום: ניר כפרי


"יש לנו 2.5 מיליון מבקרים מדי חודש ומה שמעניין אותי זה לראות שלא ירדנו בכמות הלקוחות", הוסיף. הוא ציין כי "כאשר היה סגר, כמות הביקורים של הלקוחות ירדה, אבל עלות סל הקניות שלהם גדלה ב-12%. זה מעיד על נאמנות של הלקוחות, ואם אתה נאמן ללקוח, אין סיבה שהוא לא יהיה נאמן לך. כחלק מחיזוק הנאמנות הובלנו מהלך להוצאת בשר קפוא מופשר מהמעדניות, ולמכירה של רק בשר טרי".


לוי סיים באומרו כי "אנחנו משרתים את כל סוגי האוכלוסיות ועלינו להתאים את עצמנו אליהם, למשל עם הצעות ערך מותאמות אישית למאות אלפי לקוחות חברי מועדון. אנחנו במלחמת קורונה ומשרתים את הצרכן על מנת שיהיה לו אוכל בבית".


סיגל כספי, מנכ"לית טויז אר אס. צילום: יח"צhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/סיגל-כספי-1-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


הפוסט מה הקשר בין חובבי לגו לקורונה? הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.