נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  אלה מנהלות ומנהל השיווק המצטיינים של השנה בתחום ה-IT
15/2/2021 6:51

12 אותות הערכה הוענקו אתמול (א') למנהלות ולמנהל שיווק בענף ה-IT שנבחרו על ידי מערכת אנשים ומחשבים, על פעילותם בשנה החולפת. האותות ניתנו במסגרת קפהin – כנס השיווק ב-IT, בהפקת אנשים ומחשבים. להלן הזוכות והזוכה, ונימוקי הזכייה. יצוין שהגדרת התפקיד של כל אחת ואחד הוא מנהל.ת שיווק, אלא אם נכתב אחרת.


אורטל ליבלר קדוש, מנהלת השיווק של רד-האט. צילום: יוסי גם זו לטובהhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/or-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

אורטל ליבלר קדוש, מנהלת השיווק של רד-האט. צילום: יוסי גם זו לטובה


אורטל ליבלר קדוש, רד-האט ישראל

"אורטל היא One woman show, האחראית על האסטרטגיה, התפעול ומדידת ההצלחה של השיווק באזור. הפעילות כוללת התאמת אסטרטגיה ליעדים עסקיים ומטרות הארגון הגלובלי, בניית תוכנית שיווק, עבודה בצמוד עם שותפים, צוותים שונים בארגון להוצאה לפועל של פעילויות, ניהול תקציבים, ניהול פעילות היח"צ המקומית, ניהול ספקים ועוד. בתקופת הקורונה היא ניהלה סדרת אירועים וירטואליים ממוקדים, עשרות מפגשים בשיתוף לקוחות ואנליסטים, בהתאמת התוכן לגורם הרלוונטי בארגון. כמו כן, היא ניהלה בהצלחה את כנס רד-האט השנתי בפורמט וירטואלי, עם קידום רחב היקף, שכלל ראיונות, כתבות, קמפיינים, סרטונים ובאנרים ברשתות החברתיות".


גלית רשף, סמנכ''לית השיווק של נס. צילום: ניב קנטורhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/ga1-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

גלית רשף, סמנכ"לית השיווק של נס. צילום: ניב קנטור


גלית רשף, סמנכ"לית השיווק של נס

"גלית קידמה בחברה את 'עולם השיווק החדש', הכולל, בין היתר, פלטפורמות תוכן, קהילות מקצועיות, שיווק דיגיטלי חכם, חוויית לקוח המשלבת ערוצי אונליין ואופליין, חיבור השיווק והשפעתו על מיתוג מעסיק, ואף מחוברות עובדים. בשיאה של תקופת הקורונה, שהתאפיינה באי ודאות, גלית וצוותה נדרשו לייצר 'אי של ודאות' בעולם השיווק: פעולות שיווק מנוהלות ומתוכננות במידת הגמישות האפשרית, תוך יצירת פתרונות ואריזות שירות מותאמות לצורכי הלקוחות, כשהכול – 100% – דיגיטלי, עם מעבר למודל של שיווק מרחוק. גלית הובילה את הנגשת כל הידע בכל הערוצים לכל קהלי היעד, עם דיגיטציה מואצת ופעולה לפי סט ערכים חדש, מותאם לרוח התקופה".


דנה כהן, מנהלת השיווק של דל טכנולוגיות. צילום: גואי כהןhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... /02/DanaCohen-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

דנה כהן, מנהלת השיווק של דל טכנולוגיות ישראל. צילום: גואי כהן


דנה כהן, דל טכנולוגיות ישראל

"בשנה החולפת הובילה דנה את התוכנית השיווקית בארץ מול אסטרטגיית השיווק העולמית, בדגש על קהלים נבחרים, תוך שימור וחיזוק הקשר עם מקבלי החלטות. דנה ערכה כנסים ואירועים וירטואליים, כנס שנתי מרכזי בינלאומי, וובינרים, פורומים מקצועיים, והביאה לנוכחות מסיבית בדיגיטל, פעילויות מעורבות (Engagement) במדיה החברתית וקמפיינים פרסומיים".


ליבי עוז, ראשת אגף דוברות והסברה במערך הסייבר הלאומי. צילום: עודד קרניhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/li-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

ליבי עוז, ראשת אגף דוברות והסברה במערך הסייבר הלאומי. צילום: עודד קרני


ליבי עוז, ראשת אגף דוברות והסברה במערך הסייבר הלאומי

"ליבי ואנשי צוותה נדרשו השנה לדברר את אירועי הסייבר ולהסביר אותם, תוך מתן דגש לכך שלא כל אירוע שתופס כותרות הוא אירוע חמור ומתקפה שעלולה לגרום לנזק ממשי. היא פעלה להטמיע בקרב הציבור את העובדה שסייבר קשור להכול ולכולם, ושהגנה על היום היא אבטחת המחר. בשנה האחרונה, מערך הסייבר הלאומי נחשף יותר לציבור ולארגונים במשק, תוך הגברת השקיפות וההנגשה של הארגון הביטחוני-טכנולוגי, חיזוק האמון ההדדי עם המשק ושמירה על הסודיות של ארגונים שמדווחים למערך".


מזל גלאור, מנהלת השיווק של יבמ ישראל. צילום: צירי דוידוביץ'https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/ma-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

מזל גלאור, מנהלת השיווק של יבמ ישראל. צילום: צירי דוידוביץ'


מזל גלאור, יבמ ישראל

"מזל וצוות השיווק של יבמ נאלצו להסתגל למציאות החדשה ולשינויים. מיד עם החלת מגבלות הקורונה החברה ערכה את הכנס הווירטואלי הראשון שלה – ובהצלחה רבה. השנה, הענק הכחול אף ערך את הכנס הגדול ביותר – Think 2020. זאת, לצד שמירת הקשר עם הלקוחות, קידום פעילות אורגנית ברשתות החברתיות והשקת פלטפורמת ההכשרה המקצועית IBM Skills Build. צוות השיווק בהובלתה של מזי עמד ביעדים השנתיים – ובהצלחה".


נורית אלחדד קורן, מנהלת השיווק של סאפ ישראל. צילום: אורן אגמיhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/nu2-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

נורית אלחדד קורן, מנהלת השיווק של סאפ ישראל. צילום: אורן אגמי


נורית אלחדד קורן, סאפ ישראל

"נורית ניהלה את השיווק בהתאמה לתקופה המאתגרת. היא הקימה קמפיינים מוצלחים ביותר לפתרונות ניהול חוויית הלקוח של החברה ולקידום SAP Business One, שזכו להצלחה".


סער רוזנברג, מנהל השיווק של AWS ישראל. צילום: רמי זרנגרhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/sa-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

סער רוזנברג, מנהל השיווק של AWS ישראל. צילום: רמי זרנגר


סער רוזנברג, AWS ישראל

"סער וצוותו העבירו את כל הפעילויות שתוכננו להתקיים ב-Floor28 – מתחם האירועים והפעילויות השיווקיות של החברה בתל אביב – לפורמט דיגיטלי, שכלל מאות וובינרים ללקוחות. בנוסף, הוא השיק קמפיין חדש, AWS Founder Club – מועדון למקימי סטארט-אפים בתחילת דרכם, שבו עוזרים ליזמים לבנות בצורה טובה ומהירה יותר את הסטארט-אפ שלהם, וכן מחברים אותם עם מומחים טכנולוגיים ועסקיים של AWS ועם קרנות הון סיכון ומשקיעים".


עדי קריסטל, מנהלת תחום לקוחות תעשייה וטלקו במיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגרhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/ad-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

עדי קריסטל, מנהלת תחום לקוחות תעשייה וטלקו במיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגר


עדי קריסטל, מנהלת תחום לקוחות תעשייה וטלקו במיקרוסופט ישראל

"עדי ניהלה ויזמה סדרת כנסים וימי עיון ללקוחות, שכללו מפגשים עם מנהלי המוצר במיקרוסופט העולמית, במטרה לחשוף בפניהם את היצע המוצרים הרחב. כמו כן, היא טיפלה בהידוק הקשר ושיתוף הפעולה עם מרכז הפיתוח של מיקרוסופט ישראל. היא אף קידמה קמפיין מנהלים לעבודה בטוחה מרחוק בזמן קורונה, במטרה לחשוף בפני ארגונים את הפתרונות והכלים להתמודדות עם עבודה מרחוק באופן יעיל ומאובטח".


קרני מהרשק, מנהלת השיווק של VMware. צילום: ניב קנטורhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/ka-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

קרני מהרשק, מנהלת השיווק של VMware. צילום: ניב קנטור


קרני מהרשק, VMware

"קרני הפיקה בשנת הקורונה וובינרים, שולחנות עגולים ומפגשים בפורמטים דיגיטליים שונים עם לקוחות. היא העלתה קמפיינים דיגיטליים ברשתות והפיקה אירוע לקוחות שנתי מרכזי, שאליו נרשמו ושבו השתתפו יותר מ-1,300 לקוחות ושותפים".


קרן קציר שטיבל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת במשרד הדיגיטל הלאומי. צילום עצמיhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/ke-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

קרן קציר שטיבל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת במשרד הדיגיטל הלאומי. צילום עצמי


קרן קציר שטיבל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת במשרד הדיגיטל הלאומי

"קרן סייעה למצב את השירות הממשלתי המקוון שניתן בעת משבר הקורונה ולחשוף אותו באופן מירבי מול האזרחים. אלה היו יכולים לצרוך מגוון רחב של שירותים – בלא הגעה פיזית למשרדים. ממשל זמין הקים דף ייעודי לנושאי הקורונה, שכלל באופן מרוכז את כל המידע הקשור במשבר – והוא זכה למספר צפיות גבוה ביותר, שבשיאו עמד על 10 מיליון, עם 8,000 כניסות ביום".


שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס. צילום: שרה נדאוhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/shira-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס. צילום: שרה נדאו


שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס

"אופי פעילות השיווק במטריקס מורכב, מאתגר ומגוון. שירה מנהלת פעילות ענפה של חטיבות שונות וחברות בת, שלכל אחת מהן צרכים שיווקיים וקהלי יעד שונים. השיווק במטריקס הוא B2B וגם B2C, אבל בעיקר B2P (ר"ת Business to People). פעילות השיווק במטריקס בתקופת הקורונה עברה באופן מידי לדיגיטל, עם עשרות כנסים, וובינרים, דיוורים, שולחנות עגולים, כנסי שותפים, קמפיינים מאתגרים ומוצלחים ברשתות החברתיות, הופעות חיות ועוד".


שירי טסמן, סמנכ''לית השיווק של אלעד מערכות. צילום: רמי זרנגרhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2021/02/shiri-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

שירי טסמן, סמנכ"לית השיווק של אלעד מערכות. צילום: רמי זרנגר


שירי טסמן, סמנכ"לית השיווק של אלעד מערכות

"שירי מובילה באלעד מערכות את אסטרטגיות השיווק, עיצוב תוכניות השיווק, התקציב השנתי, שפת תקשורת, מיתוג המעסיק, קשרי השותפים, היועצים והאנליסטים, ועוד. שירי התאימה במהרה את עבודת הארגון לתקופת הקורונה ולעבודה בדיגיטל, ניהלה קמפיינים מוצלחים ברשתות, יצרה חשיפה ממוקדת ללקוחות, ביצעה פרויקטי מיתוג מעסיק מקיפים – בפנייה לעובדים ומועמדים. היא הובילה טרנספורמציה דיגיטלית לצמיחה ולהאצה של תחום הדיגיטל, המסחר המקוון, הדטה וה-BI – שצמחו בשנה זו בעשרות אחוזים".


ברכות לזוכות ולזוכה. אילוסטרציה: BigStockhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... ational-Words-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


הפוסט אלה מנהלות ומנהל השיווק המצטיינים של השנה בתחום ה-IT הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.