נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  אסטרטגיית קידום אתרי מסחר
28/7/2020 0:28

השיווק הדיגיטלי הופך היום לאחר המפתחות המשמעותיים לעסקים מסחריים, וככל שיעבור הזמן, הוא יהפוך לאחת הפלטפורמות הפוטנציאליות. האינטרנט הוא במה חיונית לקידום עסקים מכיוון שרוב האנשים תלויים באינטרנט בכל פעילות ומכאן פיתוח עסקים תלוי באינטרנט. קיימים כל כך הרבה אתרי מסחר אלקטרוני ואתם יכולים להשיג כל סוג של מוצר באינטרנט. 


על מנת לחפש לקוחות שיגיעו לאתר האינטרנט שלכם, קידום אתרי מסחר הוא גורם חיוני מכיוון שהתוצאות מובילות לקוחות ישירות לאתר ולבית העסק שלכם. לכן יש לבחור היטב חברה שמתמחה באסטרטגיית קידום אתרי מסחר, לפני שתבחרו בנהלי עסק מקוונים להגברת התוצאות של קידום האתר שלכם.


אסטרטגיית קידום אתרי מסחרhttps://kol-haifa.co.il/wp-content/upl ... management-10-300x199.jpg 300w" sizes="(max-width: 700px) 100vw, 700px" />
מקור freepik

שיטות קידום אתרי מסחר


קיימות שיטות שונות לשיווק מקוון. לחשיפה מעולה של המוצרים שלכם, במטרה להשיג מספר גדול של משתמשים ברחבי עולם השיווק הדיגיטלי, אתם זקוקים למומחים שיודעים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה. קיימים שיטות שונות לניהול אופטימיזציה למנועי חיפוש, ותוכלו ליישם אותן באתר שלכם.


מכיוון שאתר אינטרנט הוא מרכיב חיוני בקידום המקוון שלכם, שימו לב במיוחד לעיצוב ולמבנה שלו, כדי שתקבלו ממנו תוצאה מקסימלית. הנה כמה שיטות שחברות שמתמחות בשיטות קידום אתרי מסחר נוקטות בהן, לשיפור תוצאות קידום האתר שלכם בגוגל.


כלים מקצועיים לקידום אתרים


אינכם יכולים להיות מדענים ולקבל תוצאות ללא כלים מתאימים. ובכן, אתם מבינים את הנקודה. חברת קידום אתרים מקצועית משתמשת בכלים מקצועיים על מנת לנתח את התוצאות היעילות של קידום אתרי מסחר. השימוש בכלים המקצועיים מאפשר לנתח את התוצאות של הפעולות הבאות:



  • מבנה קישורים פנימיים.

  • המבנה הכולל של האתר.

  • איתור תוכן כפול.

  • מהירות הטעינה של העמודים באתר.

  • אבטחת האתר.

  • תאימות.

  • שמישות.

  • ועוד ועוד תוצאות חשובות של פעולות קידום אתרים.


חסכון בזמן ומקסום המיקוד


הסיבה העיקרית שמובילה בעלי עסקים רבים להשקיע במיקור חוץ למשימות קידום אתרי מסחר היא שאין להם זמן לבצע את פעולות הקידום בעצמם. תחום קידום האתרים היום הוא אחד התחומים התובעניים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. 


כאן מעורבים נתונים כמו מילות המפתח, התוכן, הקישורים, מעורבות הגולשים, המרה, ואלמנטים רבים אחרים. גורמים אלו דורשים יישומים באופן קבוע, שמתוכננים ברצפים אפקטיביים, ומעקב מקרוב אחר יעילותם. זוהי אינה משימה שבעל עסק או מחלקה פנימית יכולים לבצע ביעילות ללא ידע מקצועי בתחום ושנים של ניסיון.


תיקונים טכניים באתר וגורמי דירוג


יש היום המון שיטות שכשמיישמים און באתרים, מקבלים תוצאות טובות של דירוג. יתכן שאינכם בקיאים בשיטות אלו, וייתכן שהתוצאות יפעלו נגדכם, גם כשאתם חושבים שאתם מבינים את התחום של קידום אתרי מסחר.


הפרודוקטיביות של האתר שאתם מקדמים עלולה להיפגע כתוצאה מהיבטים כמו זמן טעינה של עמודים, גודל התמונות וקישורים נכנסים רעילים. כל האלמנטים האלו יכולים לתרום לדירוג לקוי ולהמרות נמוכות. 


אבל כשאתם שוכרים חברת קידום אתרים מקצועית, המומחים יבדקו ביקורתיות בכל התחומים האלו ויבטיחו תוצאות טובות, במקום להקשות על התוצאות שאתם מקווים להן. תיקונים אלה עומדים לרשותכם כשאתם שוכרים חברת קידום אתרים, וחלק מהמומחים עשים אפילו להחליט שתצטרכו לבצע שיפוץ מקיף, כולל בניית אתר חדש.


דיווח ומעקב טובים יותר


אחת הבעיות העיקריות שתיתקלו בהן כשאינכם מעסיקים חברת קידום אתרים מקצועית היא בעיית האנליטיקס. ניווט ב-Google Analytics לקביעת שיעורי המרות, ערוצי רכישה ורכיבים חשובים אחרים אינו מדע טילים, אבל זה לא בדיוק קל כמו לקשור שרוכים. 


חשוב להבין בדירוג מילות מפתח, דפי נחיתה מפוצלים, הערכת נתוני שיעורי כניסות לאתר, ועוד, וזה המון מידע מקצועי שלא בטוח שתוכלו להתמודד איתו. אפילו אם אתם יכולים להבין מה המשמעות של המספרים, האם אתם בטוחים שאתם יכולים לעשות איתם משהו? 


חברת קידום אתרים מקצועית אינה שולחת סתם דוחות ואנליטיקה, היא משתמשת בהם על מנת ליצור תוכנית פעולה לדירוג האתר שלכם.


הגדלת השורה התחתונה שלכם


עכשיו, נשמת הנוכחות המקוונת של כל עסק היא אתר האינטרנט שלו, וכמה מהעסקים הגדולים והמשתלמים היום הם עסקים מקוונים. כאשר האתרים שלהם מותאמים באופן גרוע, גם הרווחים שלהם ירדו. אבל כאשר אתרי אינטרנט בנויים לא רק לדרוג, אלא על מנת להמיר מבקרים ללקוחות, עסקים אלה יגדילו את הכנסותיהם. וזה לא נגמר כאן.


קיימים גם כמה עסקים שאינם מקוונים שמקורות ההכנסה הגבוהים ביותר שלהם קשורים ללקוחות שהם מגייסים באופן מקוון. לדוגמא, מהו המקום הראשון אליו פונים בעלי בתים אם צינור מתפוצץ בחצות הלילה? נכון, לגוגל. לקוחות מחפשים אתכם באופן מקוון, וקידום אתרים מקצועי מבטיח שהם אכן ימצאו אתכם.


רגע לפני סיום, קבלו את סיוע המומחים


יכול להיות מצב שאתם נתקלים בקשיים או מתבלבלים בכל הנוגע לאופן הטיפול בתעבורה שמגיעה לאתר שלכם או בדירוג האתר שלכם בגוגל. לכן מומלץ לקחת סיוע של מומחה מקצועי בתחום קידום אתרי מסחר יש כל כך הרבה סוכנויות שמסייעות לעסקים או מספקות שיטות אותנטיות לניהול אתר האינטרנט שלכם באמצעות קידום אתרים. 


השיטות המתאימות לשירותי קידום אתרי מסחר הן חיוניות, ולמרות שיתכן שתוכלו ללמוד לבצע את משימות הקידום בעצמכם, חשוב שתזכרו שיש המון כללים לקידום אתרים, וההנחיות של גוגל משתנות בתדירות גבוהה.


חוץ מזה, קידום אתרים, ובמיוחד קידום אתרי מסחר, הוא תהליך מקיף שיש לבצע אותו במשרה מלאה, מה שאומר שאלא אם כן לא אכפת לכם לפרוש מניהול העסק שלכם, או לוותר על התפקוד של עובד אחד או שניים שיבצעו את העבודה, בהנחה שישיגו את הבקיאות הדרושה בתחום – לא תוכלו להשיג את התוצאות המעולות ללא הסיוע של המומחים.


הפוסט אסטרטגיית קידום אתרי מסחר הופיע ראשון במקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.