נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  המהלך הדיגיטלי שמאפשר לבנק דיסקונט לראות תמונה מלאה של הלקוחות העסקיים
2/12/2019 4:02

מיקרוסופט ובנק דיסקונטhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... C-DIS_600-003-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


בעולם דיגיטלי, בו לקוח מתחיל אתך שיחה בטלפון, ממשיך אותה באי-מייל ומסכם את הדיון בווטסאפ - מערכות ה-CRM של פעם, עם כרטיסי הלקוח הבסיסיים, כבר אינן מספיקות. לתובנה הזאת הגיעו בחטיבת הטכנולוגיות והתפעול של בנק דיסקונט.


היה ברור שהכלים הקיימים לא מתאימים לענות על צרכיהם וציפיותיהם של לקוחות הבנק בכלל והלקוחות העסקיים בפרט. הבנקאות משתנה מן היסוד והיא מצריכה כלים מודרניים, כאלה שיספקו גישה מכל מקום ומכשיר - מהדסקטופ ומהמובייל כאחד - ויאפשרו תקשורת רב ערוצית.


"הבנו שאנחנו צריכים מערכת CRM שתהווה בסיס לניהול הקשר של הבנק עם לקוחותיו בצורה שמתאימה לעידן הדיגיטלי ותאפשר תקשורת רב ערוצית", אמר יקי זנו, מנהל חטיבת הטכנולוגיות והתפעול בבנק דיסקונט. "מערכת כזאת צריכה לא רק לאגד שיחה אחת עם לקוח שמתקיימת על גבי פלטפורמות שונות, אלא גם לחבר לכרטיס הלקוח שלו מידע שנשאב מהבורסה, מהעיתונות הכלכלית ומכל האקו-סיסטם העסקי בישראל. בשביל לתת שירות אפקטיבי ללקוחות, עלינו להעמיד עבור הבנקאים שלנו את כלל המידע עליהם, גם ממקורות חיצוניים".


[caption id="attachment_304446" align="alignnone" width="600"]יקי זנו, מנהל חטיבת הטכנולוגיות והתפעול בבנק דיסקונט. צילום: יח"צ יקי זנו, מנהל חטיבת הטכנולוגיות והתפעול בבנק דיסקונט. צילום: בנק דיסקונט[/caption]


"היה כאן אתגר משולש", ציין זנו. "להתקין מערכת CRM חדשה בארגון זה תמיד פרויקט ליבתי ומורכב. לקחת את ה-CRM לענן זה מדרגה נוספת, בוודאי לארגון כמו שלנו, שהרגליים שלו נטועות עמוק בדטה סנטר שלו. יש לנו אמנם פתרונות בענן, אבל זו המערכת הראשונה אצלנו שהיא גם בענן וגם בתצורת תוכנה כשירות (SaaS) מלאה. לכך מתווספת העובדה שמאחר שאנחנו בנק, קיימת רגולציה מהותית שעלינו לעמוד בה, המתייחסת בין היתר לנושא אבטחת המידע, שעליו אי אפשר להתפשר. כך שהיינו מוכנים לפרויקט עם מכשולים רבים. לשמחתנו, יצאנו לדרך עם שותף מקצועי ומחויב - חטיבת השירותים של מיקרוסופט מיומנת מספיק כדי להוביל את התהליך בצורה מקצועית. ובאמת, למרות כל המכשולים, הצלחנו ליישם את הפרויקט בזמן קצר - שנה ושלושה חודשים - ולהביא תוצר שעונה על שביעות רצון לקוחותינו".


[caption id="attachment_304447" align="alignnone" width="600"]ליבנת קופיט, מנהלת לקוחות אסטרטגיים ופיתוח עסקי בחטיבת השירותים של מיקרוסופט. צילום: יח"צ ליבנת קופיט, מנהלת לקוחות אסטרטגיים ופיתוח עסקי בחטיבת השירותים של מיקרוסופט. צילום: מיקרוסופט[/caption]


הבנק הראשון עם מערכת מרכזית בענן


ליבנת קופיט, מנהלת לקוחות אסטרטגיים ופיתוח עסקי בחטיבת השירותים של מיקרוסופט, אמרה כי "הפרויקט בחטיבה העסקית נולד כתוצאה מהצלחת הפרויקט בחטיבה הקמעונית שחטיבת השירותים של מיקרוסופט הובילה בשנים האחרונות בבנק דיסקונט, כמו גם הרצון להרחיב את ההצלחה ליחידות נוספות. כחלק מהשותפות בין הגופים, נעשתה חשיבה משותפת איך להרחיב יחד את הטרנספורמציה לאזורים נוספים, וזיהינו את החטיבה העסקית בבנק כאזור בתולי, שניתן בטווח זמן קצר להביא בו ערך מהותי לחוויית המשתמש העסקי וחוויות מנהלי הלקוחות. באמצעות הטמעת פלטפורמת Dynamics 365 עם יכולות הענן המתקדמות, כגון בינה מלאכותית, עבודה באמצעות המובייל וחיבור לרשתות עסקיות, הצלחנו לשפר מהותית את חוויית הלקוח העסקי. אנחנו רק בתחילתו של המסע הזה, עם הרבה מאוד תכניות להרחבת השימוש בפלטפורמה העננית, שתביא תועלות נוספות רבות".


"מבחינתנו, על אף שבנק דיסקונט כבר היה בענן בפלטפורמת 365, להטמיע מערכת שירות מרכזית בענן, בסביבה טכנולוגית ורגולטורית מורכבת היה אתגר שדרש תשומת לב רבה של מיקרוסופט ברבדים השונים - מעבודה וליווי צמוד של הבנק מול הרגולטור, דרך עבודת תשתיות מורכבת, שלעתים לא מוערכת נכון ברמת מורכבותה בארגון סגור כמו בנק, ועד לעבודה צמודה ורציפה מול קבוצת המוצר ברדמונד והצוותים של חטיבת השירותים בישראל", ציינה.


[caption id="attachment_304451" align="alignnone" width="600"]צילום: יח"צ צילום: מיקרוסופט[/caption]


דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות, הוסיף: "זה היה אתגר לא פשוט. מדובר בשירות B2B שהוא גם High-End וגם מורכב. להטמיע אותו בתאגיד, ועוד בבנק, על כל הרגולציות שלו, ולקנפג אותו כך שיותר לתת שירות גם ללקוחות מבוזרים מצריך רמת מקצועיות גבוהה והשקעה גדולה של כל הצדדים העוסקים במלאכה".


[caption id="attachment_304487" align="alignnone" width="600"]מיקרוסופט, דיסקונט ואלעד מערכות באירוע השקת Microsoft Dynamics 365, חטיבה עסקית. צילום: מיקרוסופט מיקרוסופט, דיסקונט ואלעד מערכות באירוע השקת Microsoft Dynamics 365, חטיבה עסקית. צילום: מיקרוסופט[/caption]


זנו סיים באמרו כי "ההצלחה של הפרויקט הייתה בזכות מאמץ יוצא דופן של עובדי הבנק, בהובלת אגף פיתוח מערכות ארגוניות ודיגיטל, יחד עם מחלקת CRM ואינטראקציות לקוח, ולצד מחויבות מלאה של הנהלת מיקרוסופט ישראל ואלעד מערכות, שהיו שותפים אמיתיים בפתרון. בזמן ומאז עלייתה לאוויר של המערכת אנחנו נוכחים ש-Dynamics 365 נותנת מענה מצוין לצרכינו העסקיים".


הפוסט המהלך הדיגיטלי שמאפשר לבנק דיסקונט לראות תמונה מלאה של הלקוחות העסקיים הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.