חברות אינן מצליחות לממש יותר ממחצית ממיזמי החדשנות שהן מציעות, כך על פי מחקר חדש של אורקל. למרות קשר ברור בין הצמיחה לבין החדשנות, הארגונים מתעכבים – בגלל תהליכים לקויים וחוסר מיקוד. באופן לא מפתיע, המחקר מעלה כי חסמי החדשנות משמעותיים בעיקר בקרב חברות גדולות, כמו גם בקרב חברות שמתאפיינות בקצבי צמיחה גבוהים יותר. המחקר, […]
הפוסט מחקר: חברות נכשלות ביותר ממחצית מיזמי החדשנות שלהן הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות