בעולם הסופר-תחרותי והמחובר תמיד שבו אנו חיים, הארגונים מתמקדים יותר ויותר בשיפור מהירות ההגעה שלהם לשוק, עם מוצרים ושירותים חדשים (Time To Market) ובסך ההכנסות שלהם לעובד. בסביבה כזו, ההנהלה הבכירה רואה בחדשנות את הדרך העיקרית להשגת יתרון תחרותי, אך, בו-זמנית מצפה הן להגדיל את ההכנסות והן לקצץ בעלויות. לכן ארגונים רבים מחפשים דרכים להאצת […]
הפוסט שימוש בחוכמת ההמונים לפיתוח חדשנות הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות