מלם תים תפעיל את מרכז השירות והתמיכה (ה-Help Desk) של קבוצת מנורה מבטחים, עבור משתמשי המחשוב של הקבוצה. ההסכם נחתם לחמש שנים, עם אופציה להארכות נוספות. עלותו לא נמסרה לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים. על פי ההסכם, מלם תים תפעיל מרכז שירות ותמיכה לכלל משתמשי המחשוב בקבוצת מנורה מבטחים. מרכז השירות יטפל […]
הפוסט מלם תים תפעיל את מרכז התמיכה ל-IT במנורה מבטחים הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות