מזל טוב. הבוקר שבת מירח הדבש לעבודה. דבר ראשון, אמרת לעצמך, אעדכן את שם המשפחה החדש בכל מערכות ה-IT בארגון. דפקת למנהל מערכות מידע על הדלת ויבקשת כי יעדכנו את כל המערכות בארגון, לרבות שינוי שם משתמש. הרמת טלפון למחלקת משאבי אנוש, שלחת מייל לחטיבת הכספים, פנית למחלקת אחזקה וביקשת כי יתלו שלט מעודכן על […]
הפוסט חוויית לקוח מתחילה בחוויית עובד: פתרון HCM יעיל וחכם יכול לעזור הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות