בתחילת דרכה הציבורית חברת פורסייט בניהולו של חיים סיבוני רכבה על ההתלהבות של חזון הרכב האוטונומי, ואף הגיעה בפברואר 2021 לשיא עם שווי חברה של 2.4 מיליארד שקל, הודות לחלומות שמכרה למשקיעים לצד ההייפ שנוצר סביב הרכב האוטונומי עם הדיווחים כי ענקיות הטכנולוגיה אפל וגוגל צפויוות להיכנס לתחום. אלא שסיבוני לא הצליח בסופו של דבר לענות על אותם חלומות, כאשר החברה התרסקה לשווי של פחות מ-60 מיליון שקל בלבד.
גם שנת 2023 לא מביאה עימה בשורה למשקיעים בחברה, כאשר פורסייט סיימה את השנה עם הפסד של 18.4 מיליון דולר. אבל הנתון העצוב יותר הוא שורת ההכנסות שמדברת באלפי דולרים ולא במיליונים כפי שהמשקיעים היו רוצים לראות. פורסייט רשמה ירידה בהכנסות בשנת 2023 ל-497 אלף דולר. כן, אלף. זאת לעומת הכנסות של 550 אלף דולר בשנת 2022.
סביר להניח שלא ככה נראה החלום שהמשקיעים ראו בעינייהם כאשר הם ראו את כותרות העיתונים המפרגנות כאשר פורסייט רק חיממה מנועים אך כשלה מלהביא תוצאות. אבל אל דאגה, ההייפ הנוכחי בתחום ה-AI מזמן לחברה הזדמנות נוספת להמשיך לרכב על הציפיות של המשקיעים. "בשנת 2023, העולם נשבה בפוטנציאל הבינה המלאכותית (AI) לחולל מהפכה בדרכים שבהן אנו חיים, עובדים ומטיילים. ההתרגשות הזו התרחבה לתעשיות הניידות והתחבורה, כמו פורסייט ושלה חברות בנות ושותפות שצברו תאוצה וגררו עניין עולמי", אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט במעמד הדוחות הכספיים.
פורסייט עושה נזק לחברות הישראליות שרוצות לנסות את מזלן בוול סטריט, ובכלל, כאשר מנייתה נסחרת קרוב למחיר של דולר אחד בארה"ב, מה שעשוי לזכות אותה במכתב מהנאסד"ק על אי עמידה בכללי הבורסה, כפי שכבר קיבלה בעבר. אבל אל דאגה, סביר להניח שעד אז ייצאו עוד הודעות חיוביות שילווי בהפסקות מסחר.