https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2020/03/מיקי-ויינברג-צילום-פרטי-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />
כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?
עברנו לעבודה מהבית לפני כשבועיים.
אנו רואים עלייה דרסטית בהתעניינות ובדרישה מצד לקוחותינו להרחבת השותפות עם ברינגג על מנת להתמודד בהצלחה עם העלייה בכמות המשלוחים. בנוסף, אנו רואים גל התעניינות רחב גם מצד חברות שאינן קהל הלקוחות הטיפוסי של החברה, אשר באים ומבקשים טכנולוגיה שתעזור להם להתמודד עם העלייה בביקוש שהם חווים.
אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?
התוכנית שלנו, בראש ובראשונה הינה להגן על בריאותם ובטיחותם של עובדינו, דבר שהתבטא בהנחיות לעבודה מהבית, עוד לפני שאלו נדרשו על ידי הרשויות. כחלק מההיערכות למצב עבודה חדש, החברה שמה דגש על תקשורת רבה יותר באמצעות שיחות וידיאו, אפליקציית מסרים פנים ארגונית (Slack), ועד לפעילויות חברתיות, כמו אימוני כושר מרחוק באמצעות שיחות וידיאו. התברכנו במצב כלכלי יציב ואיננו מתכננים בשלב זה לפטר עובדים או לשנות את צורת עבודתנו, העובדים בחברה מסורים ואחראים, ואנו עושים ככל הניתן על מנת להגן עליהם.
הפוסט איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: ברינגג הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות