השתתפות כדוברים ומרצים באירועים עסקיים מקנה לחברות וארגונים חשיפה רחבה ומדויקת לקהלי היעד שלהם. השאלה העיקרית היא האם ארגונים יודעים לבחור נכון את האירוע והאם הם יודעים לעשות את הפעולות הנכונות – לפני, במהלך ואחרי הכנס – בכדי למצות את הפוטינציאל הגלום במעמד . כמעט מדי שבוע אני נשאלת על ידי הלקוחות שלי, החל מעצמאיים […]
הפוסט האם (ואיך) לערוך הרצאת חשיפה למוצר או לשירות שלך – המדריך המלא הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות