פרטנר סיימה את הרבעון הראשון של 2017 עם קיטון בהכנסות, אך הירידה בהוצאות הקפיצה את הרווחים הנקי והתפעולי – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ג'). בנוסף, מספר מנויי ה-Post Paid שלה עלה ומספר מנויי ה-Pre-Paid ירד. בסך הכול, עמד מספר המנויים של פרטנר בתום הרבעון על 2.66 מיליון. הנתונים מראים כי במהלך שלושת החודשים […]
הפוסט פרטנר: הרווח הנקי זינק ב-265%; ההכנסות ירדו ב-18% הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות