תאור
אמון הציבור נוסד במטרה להנהיג תרבות צרכנית בישראל, תוך התאמה מבנית מיוחדת, ע"י הפרדת רשויות, בין המועצה הציבורית, האמונה על התאמת הכללים, צוות מפעיל, האחראי על טיפול בתלונות הציבור ויידוע הציבור בהתנהלות צרכנית של עסקים וגופים, מוסד ליישוב מחלוקות בראשות שופט (בדימוס) ומוסד עליון בראשות שופטת בית המשפט העליון (בדימוס) לשלילת תו אמון הציבור מגוף שמפר את הכללים באופן סדרתי.
אמון הציבור נותן מענה לבעיות העסק והצרכן ע"י אספקת מידע לציבור אודות עסקים וגופים ציבוריים שהתחייבו לעמוד באמות מידה צרכניות ונמצאים בבקרה צרכנית. כלומר עסקים שיתנהלו באופן המקפח זכויות צרכנים וימנעו מלתקן עוולות לא יוכלו להיות חלק ממחוייבי אמון הציבור, ואופי התנהלותם ישתקף במידע השוטף אותו יספק אמון הציבור לצרכנים.
אמון הציבור - תרבות צרכנית לישראל במדיה החברתית:
עדכון אחרון 2-12-2019 0:55
חשיפות: 7914 דרוג: 0.00 (0 הצבעות)