נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  עמוד הבית >> מרכז הרססים >> ומה מייצרים היום? סרט תדמית למפעל!

מרכז הרססים

  ראשי  |  הזנה פשוטה  

link וידאו הד וידאו הד (24-4-2024 17:18:50)

feed ומה מייצרים היום? סרט תדמית למפעל! (11-1-2022 9:10:33)

בכל יום אתם מייצרים מוצר שמשמח, פותר בעיות ומשדרג את איכות החיים של רבים. ומה אנחנו יכולים לייצר בעבורכם? סרט תדמית למפעל שלכם שיספר את סיפורכם לקהל הרחב! לא משנה כלל אם אתם עוסקים בייצור רהיטים, תרופות, מזון או כל מוצר אחר, הרי שסרט תדמית הוא נכס שרלוונטי גם לכם. אנחנו ב-VIDEOHEAD נבצע תחקיר, נכתוב תסריט, נגבש קונספט ונייצר עבורכם סרטון שיבדל ויקדם אתכם. 

מדוע ראוי להשקיע בהפקת סרט תדמית למפעל?

אחת השאלות הראשונות שנשאל אתכם היא: "מה תרצו להשיג מסרטון התדמית?". בהתאם לתשובתכם, נגבש קונספט ונכתוב תסריט שיתמכו את מטרותיכם. בגדול, סרטוני התדמית למפעלים פונים לשני קהלי יעד, ויכולים לכבוש שתי מטרות עיקריות. בכל מקרה, כל הפקת סרטון תדמית מתבססת על מטרה אחת גדולה: יצירת תדמית חיובית למפעל! 

  • גיוס עובדים – לצד מפעלים המפרסמים מודעות דרושים "אפורות", ישנם אלו שהחכימו להבין כי ישנה דרך אטרקטיבית ויעילה יותר: הפקת סרט תדמית! הסרטון יעניק לעובדים המתעניינים הצצה לשגרת העבודה במפעל, המתקנים והמכונות, סביבת העבודה, פסי הייצור, שביעות רצון העובדים וכן הלאה. 
  • לקוחות חדשים – כמפעלים, אינכם מוכרים את הסחורה שלכם ליחידים, אלא בסיטונאות. כלומר, הלקוחות שלכם הם עסקים נוספים – ממאפיות ועד חנויות רהיטים. סרט תדמית מחמיא על המפעל והמוצרים שאתם מייצרים, יעלה את המודעות אליכם! הגדלת מכירות הינה מטרת-על המשותפת לכל המפעלים, כאשר סרטון תדמית מקצועי עשוי לתרום לכבישתה. 

המידע שיש לחלוק עם הצופה בסרטון התדמית למפעל

לא משנה מהי מטרתכם ולאיזה קהל צופים אתם מכוונים (לקוחות או עובדים), עם הפקת סרט תדמית למפעל ישנו מידע שבכל מקרה ראוי לשזור בתסריט הסרטון:

  • תחום הפעילות המרכזי / מה אתם מייצרים ולמי
  • הערך שאתם מעניקים עם המוצרים שאתם מייצרים
  • מתי המפעל קם (מהו הוותק?), והיכן הוא ממוקם
  • מי עומד בראש המפעל וכמה עובדים יש בו
  • קצב הגדילה וההתפתחות של המפעל ("התחלנו עם 30 עובדים, כיום אנחנו 150…")
  • המכונות והציוד בהם אתם עושים שימוש ועוד…

דגשים חשובים ליצירת תדמית, חווית צפייה והנעה לפעולה:

  • צילום באיכות גבוהה (צלם מקצועי ומנוסה + ציוד מתקדם)
  • תסריט מעולה שנכתב בהתאם למטרות ואופי המפעל
  • קריין המאופיין בקול נעים ודיקציה טובה
  • מוסיקה נכונה (!) שתלווה את הסרטון 

"מהו האורך המומלץ לסרטון תדמית למפעל?"סרט תדמית
למפעל

לאחר שנערוך את כל הקטעים המצולמים, סרט התדמית למפעלכם יהיה באורך שבין 30 שניות לשתי דקות. תפקידנו (בין היתר), הוא לארוז סיפורים בצורה מחמיאה – ברמת התוכן והנראות, תוך שמירת תשומת הלב של הצופה לאורך כל הסרטון. אנו שואפים להעביר כמה שיותר מסר בכמה שפחות זמן, ומניסיוננו זהו המפתח לסרטון תדמית מנצח! 

למידע נוסף אודות הפקת סרט תדמית למפעל עם VIDEOHEAD, התקשרו כעת – 03-5351847

קראו גם על –

 

The post ומה מייצרים היום? סרט תדמית למפעל! appeared first on VideoHead | וידאו הד .


execution time : 1.607 sec
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.