נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  עמוד הבית >> מרכז הרססים >> מסחר דיגיטלי לפירות וירקות

מרכז הרססים

  ראשי  |  הזנה פשוטה  

link ניוז חיפה והקריות ניוז חיפה והקריות (18-1-2020 18:15:37)

feed מסחר דיגיטלי לפירות וירקות (11-8-2019 0:30:24)

 

החברה הכלכלית תשקיע 2.5 מיליון ₪ בהקמה ותפעול של זירת המסחר הדיגיטלית, שתוקם בחיפה. המסחר יתנהל באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה לחקלאים ועסקים שירשמו לשירות מראש.

עו"ד דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "אנחנו ממשיכים להשקיע בחדשנות גם למען הוזלת יוקר המחייה".

עיריית חיפה באמצעות החברה הכלכלית לחיפה פרסמה מכרז פומבי להקמה ותפעול של זירת מסחר דיגיטלית לפירות ולירקות טריים. זירת המסחר הדיגיטלית, המיועדת לחקלאים ולעסקים, אמורה לספק פלטפורמה מקוונת שבה חקלאים יוכלו להציע תוצרת לפי מחיר מבוקש. מנגד, בתי קפה, מסעדות, בתי מלון, שווקים, מכולות, קמעונאים קטנים ועוד יכולים להתעדכן בזירת המסחר ולהזרים ביקושים לתוצרת חקלאית ולמחיר שירצו לשלם. רק עסקים רשומים יוכלו לסחור בתוצרת החקלאית המוצעת מדי יום, לקבוע את איכותה, את כמותה ומחיריה,  ולבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר עבורם.

עו"ד דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית לחיפה צילום יחצ

החברה שתזכה במכרז תפעל להקמת זירת מסחר חדשנית מותאמת שמרכז הניהול שלה והעובדים שיועסקו בה ימוקמו בחיפה, בנוסף, יהיה על החברה, שתקבל השקעה בגובה 2.5 מיליון ₪ מהחברה הכלכלית לחיפה, להקים מרכז לוגיסטי מתאים עם אמצעים לשינוע, קירור ואחסנה של תוצרת חקלאית טרייה, שבו יתבצע הליך השלמת עסקאות שנסגרו בזירת המסחר הדיגיטלית. כמו כן, על החברה שתיבחר להקים ולהפעיל את זירת המסחר, יהיה להחתים חקלאים ועסקים לשירות, בו הם ישתמשו באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה ייעודיים. העובדים שיישבו במרכז הניהול של זירת המסחר בחיפה יעקבו אחר ההצעות המפורסמות במערכת ואחר הביקושים שעולים בה ויקשרו בין חקלאים המציעים מתוצרתם ללקוחות פוטנציאליים על בסיס התאמה על מנת לקדם עסקאות. החברה הזוכה תקים בשיתוף חברה לכרטיסי אשראי מערכת תשלומים לזיכוי וחיוב הסוחרים.

לאחר שלקוח המעוניין בכמויות שונות של פירות וירקות יקבל הצעה מתאימה מחקלאי באמצעות הזירה, התוצרת החקלאית תועבר אל המרכז הלוגיסטי ומשם עוד באותו היום לרוכש עד לפתח העסק. מדובר בעסקת בלוקצ'יין שנחתמת באופן דיגיטלי ולא ניתנת לשינוי לאחר ביצועה.

עו״ד דוד עציוני, סגן ראש עיריית חיפה ויו״ר החברה הכלכלית לחיפה: "אנחנו ממשיכים להשקיע בחדשנות גם למען הוזלת יוקר המחייה. זו בשורה גדולה שתצא מחיפה. פלטפורמה מתקדמת כזו היא העתיד של המסחר בתוצרת חקלאית. הזירה תאפשר לחקלאים למכור תוצרת טרייה ולא להיות תלויים בגורמים בודדים ששולטים בשוק ומכתיבים מחירים, ומצד שני תאפשר לעסקים לקנות במחירים שלא יכבידו עליהם – דבר שיוריד גם את המחיר הסופי לצרכן".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "החברה הכלכלית תומכת בהנעת הכלכלה המקומית, ביצירת מקומות עבודה ובקידום מיזמים חדשניים עסקיים שיאפשרו לחברה מקורות הכנסה נוספים לטובת המשך פיתוח העיר חיפה. זירת המסחר תמוקם בעיר ותייצר חדשנות בתחום המסחר בפירות ובירקות. החברה תמשיך לזהות הזדמנויות חדשניות שיתרמו לצמיחה בעיר".


execution time : 0.824 sec

תגובות פייסבוק


×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.