נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  שירות חדש ב’כללית’ מחוז חיפה וגליל מערבי: ייעוץ רוקחי מרחוק
18/7 23:26

מטופלים רבים מגיעים לבית המרקחת עם רשימה ארוכה של תרופות ואינם יודעים כי שילוב ואי נטילת התרופות עלול גם לעורר בעיות רפואיות חדשות.


עד היום ניתן היה להתייעץ עם הרוקח בבית המרקחת או לזמן פגישת ייעוץ אישי, אך מהיום ניתן לקבל ייעוץ אישי על ידי רוקח בשיחת טלפון ולחסוך זמן המתנה יקר.


במהלך הייעוץ מרחוק, הרוקח, לאחר שעבר על תיקו של המטופל, ייתן הסבר והכוונה מתאימה בכל הקשור לתרופות, כגון: לאיזה טיפול התרופה נועדה, מתי הזמן הנכון ליטול אותה – מבחינת זמני ארוחות וסוגי מזון, היכן צריך לאחסן אותה, מתן הסבר על תופעות הלוואי האפשריים וכיצד ניתן להימנע מהם, הסבר לגבי חשיבות ההתמדה בטיפול תרופתי, הדרכה לאורח חיים בריא, פעילות גופנית, דיאטה ועוד.


עולם הרוקחות עובר מהפכה דיגיטלית והשירות החדש, ייעוץ רוקחי מרחוק, מתווסף להתאמת השירותים הרפואיים הדיגיטליים שנעשו בשנה האחרונה: זימון תור לבית המרקחת – שירות שחוסך לנו את ההמתנה, הזמנת תרופות עד הבית ו/או איסוף באופן עצמי של התרופות מהסניף.


“פעמים רבות רוקחים גילו כי מטופלים שילבו על דעת עצמם צמחי מרפא, תוספי תזונה, או אפילו תרופות ללא מרשם בנוסף לטיפול התרופתי הקבוע והיו לכך השלכות על איזון המחלות. המידע שניתן במהלך הייעוץ מועבר לרופא המטפל, ובמידה ויש צורך בשינוי במתן התרופות, השינוי הוא מיידי. המטרה שלנו בכללית, היא שמירה על בריאות, העלאת המודעות והפיכת המטופל לשותף מלא בטיפול התרופתי שלו” מסבירה אירנה מלנבסקי, הרוקחת המחוזית.


“כארגון המעניק מגוון שירותים רפואיים, חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עמנו תוך מתן אפשרות לתקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם.

שירות זה מצטרף לעוד מספר שירותים חדשניים שהושקו בדיגיטל: הפיכת טופס 17 לאוטומטי ודיגיטלי שמועבר ישירות מהמרפאה לבתי החולים של הכללית במערכות הממוחשבות, שירותי האון ליין שפועלים החל מהשעה 19:00 – רופא משפחה, רופא ילדים ורופא עור, מכשיר ה – Tyto והאולטרסאונד הביתי. המטופלים שלנו מקבלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים” סיכם רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.


איך השירות עובד? 



  • ישלח קישור בהודעת טקסט אל מספר הטלפון של המטופל המוזמן.

  • המטופל ייכנס אל הקישור המופיע בהודעה, וימלא את הפרטים הנדרשים .

  • המטופל ייכנס לטופס, ימלא את השדות החסרים, יחתום שהוא מאשר את ההצהרה שמופיעה בטופס.

  • בתום מילוי הטופס, תתקבל הודעה שרוקח ייצור עימו קשר. 

  • בתום הייעוץ הרוקחי, נתוני סיכום המפגש יוצגו באזור האישי של המבוטח כרשומה רפואית, באתר או באפליקציה, ויהיו ניתנים גם להדפסה.


  • https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2021/07/אירנה-מלנבסקי-2021-1-200x300.jpg 200w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2021/07/אירנה-מלנבסקי-2021-1-768x1150.jpg 768w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2021/07/אירנה-מלנבסקי-2021-1-1025x1536.jpg 1025w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2021/07/אירנה-מלנבסקי-2021-1-1367x2048.jpg 1367w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2021/07/אירנה-מלנבסקי-2021-1-scaled.jpg 1709w" sizes="(max-width: 684px) 100vw, 684px" />
    קרדיט: דוברת מחוז חיפה וגליל מערבי


הפוסט שירות חדש ב’כללית’ מחוז חיפה וגליל מערבי: ייעוץ רוקחי מרחוק הופיע לראשונה ב-מקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה.







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.