נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  כיצד שילוט מסייע לעסקים?
29/6/2021 11:19

העסק שלכם הוא יותר מהלוגו, מהמוצרים או מהשירותים שלכם. הוא חוויה שלמה. האופן שבו אתם מקדמים את העסק שלכם יקבע כיצד יתקשרו אתכם הצרכנים.


https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2021/06/שלטים-300x134.jpg 300w" sizes="(max-width: 640px) 100vw, 640px" />
קרדיט: pixabay

חוויית הרכישות הקשורה למותג שלכם אמורה להקיף הכול, כולל: מודעות הפרסום, קידום המכירות, המדיה החברתית, אתר האינטרנט והשילוט שלכם. בעידן המתקדם שלנו, עדיף לא להתעלם מהיבט השילוט בחוויית השופינג.


זכרו: השילוט העסקי יכול להשפיע על הארגון שלכם ממש כמו האתר האינטרנטי שלכם!


היתרונות שמציע השילוט לשיפור המכירות בעסק שלכם:


1. שילוט משפר את התקשורת


שלטים מייצגים את צורת התקשורת הגלויה ביותר של המותג. שלטים לעסקים המתנוססים מחוץ למשרד, ושלטים בחלון הראווה, יכולים להשפיע מאוד על  הצלחת החנות.


תפקיד השלטים הוא יותר מאשר ליידע. אחרי הכול, לקוחות מניחים הנחות לגבי העסק בהתאם לאיכות ולרמת המשיכה של השילוט שלו. הנחה זו עוברת אל האופן שבו נתפסים איכות המוצרים והשירותים של המותג שלכם.


התאמה בין עיצוב שלטי החוץ לשלטי ההכוונה הפנימיים, עשויה להגביר את החשיפה למותג שלכם, ולהגדיל את ההזדמנויות להשגת לקוחות חדשים ועסקים חוזרים. באופן דומה, שילוט לקוי או מעוצב באיכות נמוכה, עלול להרתיע לקוחות מלהיכנס לעסקים אתכם.


2. שילוט מספק יתרון תחרותי


אחד האתגרים הגדולים של העסקים בימינו, הוא היכולת לבלוט בתוך ים העסקים האחרים. השילוט יכול להבדיל בין הלקוחות שיבחרו בעסק שלכם ולא במתחרים. שלט יצירתי וייחודי בחלון הראווה יכול למשוך אנשים מרחוק ולפתות אותם להיכנס.


גם למיקום יש חשיבות מבחינת היתרון התחרותי. השילוט החיצוני והשילוט המכוון לעסק שלכם, צריכים להיות ממוקמים במקומות עמוסי תנועה, קרוב אליכם. בנוסף, שילוט בקרבת העסק יאפשר ללקוחות פוטנציאלים לגלות את הנוכחות הפיזית של המותג שלכם.


3. שילוט הוא כלי שיווקי חסכוני


שלטי החוץ לא רק מבדלים את העסק שלכם או מסמנים ללקוחות את הדרך אליכם – השלטים מהווים גם מרכיב חיוני באסטרטגיית השיווק של המותג שלכם.


אמנם, אפשר להשתמש בשלטי חוצות ובפרסומות בעיתונים, אבל לאסטרטגיות הקידום האלה אין אורך חיים זהה לזה של שילוט חיצוני מתמשך, המשמש כקמפיין שווקי חיצוני וגלוי 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.


שימוש בשילוט ככלי שיווקי שמקדם גם מסע פרסום, אמור לשמור על עקביות העיצוב. כלומר, השלטים ומודעות הפרסום אמורים להשתמש באותם גופנים, צבעים ועיצובים באופן עקבי לאורך כל הדרך.


כך ניתן להפוך את המותג שלכם למוכר יותר, להשיג לקוחות חדשים, ולהגביר את נאמנות הלקוחות הקיימים.


4. השילוט מגדיל את הזדמנויות המכירה


שילוט איכותי ומעוצב היטב, יכול לפתות לקוחות לקניות ספונטניות. לפי הערכת המינהל לעסקים קטנים בארה״ב, בין 20 ל-45 אחוזים מהמכירות של העסקים, נובעים ממכירות אימפולסיביות.


לכן, חשוב למקם את השילוט במקומות הנכונים. למשל:



  • דלפק הקופה יכול לכוון את הלקוחות ולעורר בהם חשק לרכישות נוספות.

  • שימוש בשילוט דיגיטלי מאפשר לכם לפרסם מסרים דינמיים שיכולים לגרום לעלייה במכירות.


5. השילוט בונה את מודעות הקהל למותג


ככול שהמותג מוכר יותר, כך קל לו יותר להשפיע על תפיסות ועמדות. מותג מוכר מעורר בקהל תחושה של חיבור, מה שבסופו של דבר יביא לרכישות חוזרות ויאפשר לכם לנגוס בנתח שוק גדול יותר.


השילוט הוא מרכיב קריטי בהגדלת הזיהוי של המותג שלכם. כדי לנצל את השילוט במלואו, חשוב ליצור שילוט המעביר נרטיב הממחיש את ערכי העסק שלכם. המיתוג שמופיע בשלט, אמור להדגים את הסיפור של המותג שלכם. זה יאפשר לצרכנים ליצור קשרים עם המותג שלכם, הרבה לפני שבכלל ייכנסו לחנות שלכם.


הפוסט כיצד שילוט מסייע לעסקים? הופיע לראשונה ב-מקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה.







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.