העסק שלכם הוא יותר מהלוגו, מהמוצרים או מהשירותים שלכם. הוא חוויה שלמה. האופן שבו אתם מקדמים את העסק שלכם יקבע כיצד יתקשרו אתכם הצרכנים.
חוויית הרכישות הקשורה למותג שלכם אמורה להקיף הכול, כולל: מודעות הפרסום, קידום המכירות, המדיה החברתית, אתר האינטרנט והשילוט שלכם. בעידן המתקדם שלנו, עדיף לא להתעלם מהיבט השילוט בחוויית השופינג.
זכרו: השילוט העסקי יכול להשפיע על הארגון שלכם ממש כמו האתר האינטרנטי שלכם!
שלטים מייצגים את צורת התקשורת הגלויה ביותר של המותג. שלטים לעסקים המתנוססים מחוץ למשרד, ושלטים בחלון הראווה, יכולים להשפיע מאוד על הצלחת החנות.
תפקיד השלטים הוא יותר מאשר ליידע. אחרי הכול, לקוחות מניחים הנחות לגבי העסק בהתאם לאיכות ולרמת המשיכה של השילוט שלו. הנחה זו עוברת אל האופן שבו נתפסים איכות המוצרים והשירותים של המותג שלכם.
התאמה בין עיצוב שלטי החוץ לשלטי ההכוונה הפנימיים, עשויה להגביר את החשיפה למותג שלכם, ולהגדיל את ההזדמנויות להשגת לקוחות חדשים ועסקים חוזרים. באופן דומה, שילוט לקוי או מעוצב באיכות נמוכה, עלול להרתיע לקוחות מלהיכנס לעסקים אתכם.
אחד האתגרים הגדולים של העסקים בימינו, הוא היכולת לבלוט בתוך ים העסקים האחרים. השילוט יכול להבדיל בין הלקוחות שיבחרו בעסק שלכם ולא במתחרים. שלט יצירתי וייחודי בחלון הראווה יכול למשוך אנשים מרחוק ולפתות אותם להיכנס.
גם למיקום יש חשיבות מבחינת היתרון התחרותי. השילוט החיצוני והשילוט המכוון לעסק שלכם, צריכים להיות ממוקמים במקומות עמוסי תנועה, קרוב אליכם. בנוסף, שילוט בקרבת העסק יאפשר ללקוחות פוטנציאלים לגלות את הנוכחות הפיזית של המותג שלכם.
שלטי החוץ לא רק מבדלים את העסק שלכם או מסמנים ללקוחות את הדרך אליכם – השלטים מהווים גם מרכיב חיוני באסטרטגיית השיווק של המותג שלכם.
אמנם, אפשר להשתמש בשלטי חוצות ובפרסומות בעיתונים, אבל לאסטרטגיות הקידום האלה אין אורך חיים זהה לזה של שילוט חיצוני מתמשך, המשמש כקמפיין שווקי חיצוני וגלוי 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
שימוש בשילוט ככלי שיווקי שמקדם גם מסע פרסום, אמור לשמור על עקביות העיצוב. כלומר, השלטים ומודעות הפרסום אמורים להשתמש באותם גופנים, צבעים ועיצובים באופן עקבי לאורך כל הדרך.
כך ניתן להפוך את המותג שלכם למוכר יותר, להשיג לקוחות חדשים, ולהגביר את נאמנות הלקוחות הקיימים.
שילוט איכותי ומעוצב היטב, יכול לפתות לקוחות לקניות ספונטניות. לפי הערכת המינהל לעסקים קטנים בארה״ב, בין 20 ל-45 אחוזים מהמכירות של העסקים, נובעים ממכירות אימפולסיביות.
לכן, חשוב למקם את השילוט במקומות הנכונים. למשל:
ככול שהמותג מוכר יותר, כך קל לו יותר להשפיע על תפיסות ועמדות. מותג מוכר מעורר בקהל תחושה של חיבור, מה שבסופו של דבר יביא לרכישות חוזרות ויאפשר לכם לנגוס בנתח שוק גדול יותר.
השילוט הוא מרכיב קריטי בהגדלת הזיהוי של המותג שלכם. כדי לנצל את השילוט במלואו, חשוב ליצור שילוט המעביר נרטיב הממחיש את ערכי העסק שלכם. המיתוג שמופיע בשלט, אמור להדגים את הסיפור של המותג שלכם. זה יאפשר לצרכנים ליצור קשרים עם המותג שלכם, הרבה לפני שבכלל ייכנסו לחנות שלכם.
הפוסט כיצד שילוט מסייע לעסקים? הופיע לראשונה ב-מקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה.