נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  שישה נושאים שאסור לפספס בכנס Salesforce Live: Israel 2021
10/6 3:36

כמעט בן לילה, עם פרוץ מגפת הקורונה, עבר תחום המכירות מלחיצות ידיים לזום, מוקדי שירות יצאו מבנייני המשרדים ועברו לשירות מהסלון, אירועי שיווק נפרדו ממרכזי הכנסים ועברו לסמינרים ברשת, והמסחר עבר מחנויות פיזיות לאתרים דיגיטליים. האירוע השנתי הגדול של סיילספורס, Salesforce Live: Israel 2021, שיתקיים ביום ג', ה-22 ביוני, יעסוק השנה במצב החדש הזה, ששינה את האופן שבו אנחנו עובדים, לאחר שחברות נדרשו למצוא דרכים חדשות לתקשר עם הלקוחות שלהן ולעזור לעובדיהן להצליח מכל מקום.


באירוע ישתתפו דוברים מחברות פורצות דרך במשק הישראלי וירואיינו מובילי דעה ממגוון רחב של תחומים בתעשייה. בסשן הפותח יתארחו מנהלים במיטרוניקס, אאוטבריין, נטפים ואיחוד הצלה, וניתן יהיה ללמוד מהם כיצד הסתגלו עסקים בכל הגדלים למצב, ולראות איך הצלחה מכל מקום היא לא עוד סיסמה, אלא הכרחית ואפשרית.


להרשמה לאירוע לחצו על התמונהhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... edroom600-420-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />

להרשמה לאירוע לחצו על התמונה


אלה הנושאים שאסור לכם לפספס בכנס:


חוויית לקוח

שינויים מהירים וצמיחה הכרחית היו המאפיינים המרכזיים בענפי השירות בשנה האחרונה. בשיחה מרתקת עם נציגי סלברייט ודנאל סיעוד ידובר על המהפכה הדיגיטלית, שסוף סוף הופכת את המטרה הזו למציאות, ועל הכלים שבהם ניתן להשתמש כדי ליצור חוויית לקוח טובה יותר ולפגוש את הלקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים.


עבודה מכל מקום

העולם הפך לסביבה דיגיטלית שבה עבודה מכל מקום היא דבר נפוץ – מה שהשפיע על הדרך שבה כל אחד מאיתנו משתף פעולה, מתקשר ומקבל תמיכה. בעזרת כלי קוד פשוטים בפלטפורמת סיילספורס ניתן להפוך תהליכים ידניים של המחלקות השונות לאפליקציות, שיעצימו את כל הצוות. בסשן ייעודי לנושא, ניתן יהיה לשמוע עוד על פלטפורמת פיתוח אפליקציות המאפשרת בניית אפליקציות שהופכות כל מחלקה לפרודוקטיבית יותר.


דיגיטציה וטרנספורמציה דיגיטלית

כשלקוחות מתחילים במחקר שלהם לגבי הקנייה הבאה, ולאחר מכן עוברים את מסע הלקוח שמותאם אליהם באופן אישי ומשתפים את חוויית הקנייה עם אחרים – הכול מתחיל ונגמר במסחר אלקטרוני. בשנה האחרונה הבנו שדיגיטציה היא מרכיב מרכזי עבור אותו מסע לקוח, תקשורת ברורה ועיצוב חוויית הלקוחות. אבל מאיפה מתחילים? בשיחה עם נציגים ממאמאגורו ומשסטוביץ' יסופר כיצד הם הפכו את התהליכים הדיגיטליים שלהם למנוע צמיחה, שמאפשר להם להצליח בכל עת ומכל מקום.


טרנספורמציה בתעשייה

במהלך שנת הקורונה, חברות התעשייה האיצו את הדיגיטציה של ממשקי הלקוחות שלהן ובפעילות הפנימית שלהן. לצד הדיגיטציה המואצת, אנחנו רואים גם את תעשיית הייצור עוברת ממודלים עסקיים הממוקדים במוצרים למודלים ממוקדי לקוחות. בסשן הייעודי יסוקרו המגמות החמות ביותר בתעשייה והדרכים שבהן ניתן ליישם אותן גם בארגון שלכם.ן.


בינה מלאכותית כמנוע צמיחה

החלטות המבוססות על נתונים ידועות כמנבאות טובות יותר של השוק. הן מדויקות יותר מתחושות הבטן שלנו ונטולות הטיה ומניפולציה אנושית. אבל האם ידעתם.ן ששימוש בטכניקות מכירה מתקדמות יחד עם יכולות בינה מלאכותית יכול להאיץ את הצמיחה של העסק שלכם.ן? בסשן מרתק עם אנשי אנוונטיבה וריסקיפיד יסופר כיצד הם ניצלו את כוחם של הנתונים וה-AI כדי להבטיח צמיחה והצלחה.


היפר-פרסונליזציה בתחום הבריאות

אולי שמעתם.ן על היפר-פרסונליזציה בתור הטרנד הכי חם בעולם הבריאות – אבל מה זה אומר בפועל ואיך תוכלו להשיג את זה? בשיחה על מינוף חכם של מידע מנהלי, שלעתים קרובות שווה ערך בחשיבותו למידע קליני, עם פלטפורמת סיילספורס ידובר על הערך שהמרכזים הרפואיים רואים בפלטפורמה, ויוצעו הדגמות סביב יישומי משתמשי קצה ויצירת חוויית מטופל כוללת טובה יותר.


אירוע Salesforce Live: Israel 2021 יתקיים ביום ג' הקרוב, ה-22 ביוני, בין השעות 15:00-10:00. להרשמה לאירוע לחצו כאן.


כנס Salesforce Live: Israel 2021https://www.pc.co.il/wp-content/upload ... eop-card-768x-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


הפוסט שישה נושאים שאסור לפספס בכנס Salesforce Live: Israel 2021 הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.