נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  תלמידים ותלמידות בבתי הספר בקרית טבעון מקיימים מפגשי הפגה ושיח במרחבים הפתוחים ברחבי היישוב
24/11/2020 2:08

בנוסף, יחידת הנוער מארגנת לתלמידי החטיבה והתיכון, מרחבי למידה משותפים בהם בני הנוער יכולים להתחבר לזום וללמוד ביחד,

פינות שתיה בהפסקות ועוד ועוד


צוותי החינוך בקרית טבעון מקיימים בימים אלה מפגשי הפגה ושיח חברתי – רגשי  עם תלמידי בתי הספר (כיתות ה’ עד יב’), בטבע ובמרחבים הפתוחים ברחבי היישוב.


בנוסף, יחידת הנוער מארגנת לתלמידי החטיבה והתיכון, מרחבי למידה משותפים בהם בני הנוער יכולים להתחבר לזום וללמוד ביחד. המרחבים פועלים בכל יום ובאווירה חברתית ונעימה במרכזי הנוער השונים ברחבי הקריה ומאפשרים פינות למידה, wifi, מחשבים, פינות שתיה ולהפסקות-  פינות זולה, פופים, ארוחות משותפות וגם משחקי מחשב, משחקי חשיבה, פינג פונג ועוד. כל הפעילויות הן בהתאם להנחיות משרד הבריאות.


ראש המועצה עידו גרינבלום: “האפשרות לקיים מפגשים ושיח עם התלמידים במרחבים הפתוחים ובמסגרות אחרות, שאינן שגרתיות, מרגשת ומשמחת אותי מאד.

במקביל,  אנחנו מחכים להחלטת קבינט הקורונה שתתיר את החזרה ללמידה באופן רציף גם בכיתות הגבוהות.  עד אז – בתי הספר ימשיכו לצאת למרחב ולהרחיב אופקים. 


תודה למורות ולמורים, למנהלות ולמנהלים ולצוותים על ההתארגנות המהירה, היצירתיות והעבודה הקשה”.

מנהלת מחלקת החינוך במועצה טלי רביב קרויטורו: “שמחים על כך שהתאפשר השילוב בין למידה מרחוק למפגש קרוב עם הצוות החינוכי, במרחבי החוץ. בימים מאתגרים אלה מערכת החינוך שמה בראש סדר העדיפויות את המפגש, הקשר האישי והשיח החברתי-רגשי. לצד זה משקיעה רבות כדי להרחיב את האפשרויות לעשייה מיטבית גם בהיבט הפדגוגי. כולי תקווה שהחלטת הקבינט תאפשר למידה בבית הספר בכל הגילאים, בתמהיל שיתווה שגרה יציבה וממושכת עד סוף השנה”. 


https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2020/11/חווה_חקלאית_o-300x169.jpg 300w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2020/11/חווה_חקלאית_o-768x432.jpg 768w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2020/11/חווה_חקלאית_o.jpg 1600w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
קרדיט: דוברות המועצה

הפוסט תלמידים ותלמידות בבתי הספר בקרית טבעון מקיימים מפגשי הפגה ושיח במרחבים הפתוחים ברחבי היישוב הופיע ראשון במקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.