נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  שר החינוך, יואב גלנט בביקור ביקנעם: יקנעם התפתחה והפכה לסיפור הצלחה בזכות השקעה ניכרת בחינוך ילדי ותלמידי העיר. התלמידים בבתי הספר שביקרתי זוכים ליחס מיוחד מסגל המורים ואת התוצאות אנו מזהים בהישגים החינוכיים והפדגוגיים”
8/9/2020 23:06

שר החינוך ח”כ יואב גלנט הגיע לביקור ביקנעם  שכלל ביקור בבית החינוך למדעים ואמנויות יצחק נבון, ובקמפוס התיכון.


בבית החינוך יצחק נבון התקבל השר על ידי תלמידי כיתה ב’ ששרו את “בשנה הבאה”. מנהלת בית החינוך, שושי בן יוסף אמרה לשר שבית החינוך מכין את תלמידיו לאתגרי המחר וסיפרה שכפועל יוצא מכך דואגים לעבוד על החוסן הנפשי של התלמידים ושבית החינוך מוכן למאבק בקורונה כבר מהגל הראשון, ושהם הפכו למודל במחוז. לאחר מכן ביקר השר בכיתה א’ ובראי הקורונה התקיים שיעור והתלמידים הסבירו לשר על כללי משרד הבריאות. בביקור בכיתה ו’ שמע השר על משחקי מתמטיקה שמובלים ושאיתם לומדים התלמידים לבנות אסטרטגיה. התלמידים גם סיפרו על למידתם במרחב הווירטואלי ואמרו שזה מחזק את עבודת הצוות שלהם. משם המשיך השר לביקור בכיתה ד’ שלומדת סינית ושמע שבית החינוך שם דגש על למידת שפות כולל אנגלית מכיתה א’ וספרדית. השר צפה גם בכיתה שישבה בחוץ בטבע כחלק משיעור שעסק בפתרון בעיות מילוליות במסגרת שיעור לכישורי חיים. נושא השיעור היה טעויות כשהרעיון הוא ללמוד מטעויות ולא לחשוש לטעות. משם המשיך השר לשיעור בהבניית ידע בכיתה ד’. בתום הביקור בכיתות נערכה פגישת סיכום והמנהלת אמרה שבבית הספר יש שפע של אסטרטגיות הוראה, המון תכניות העשרה, והעשייה החינוכית מדברת בעד עצמה.


הביקור בקמפוס התיכון החל בכיתה י”ב נחשון והשר שמע שכאן מחנכים דורות למנהיגות ולמצוינות. דורות של יזמים וחוקרים. תלמידי הכיתה אמרו לשר שבמסגרת פעילותם בנושא מחאות הם דנים בשאלה מה מביא להצלחתה של מחאה כשאת הכל התלמידים חוקרים ובודקים בעבודת צוות ומציגים את התהליך כולו בכיתה. התלמידים סיפרו שהחליטו לבדוק את מחאת האונס שפרצה לאחר האונס המזעזע באילת ובדקו את הנושא תחת הכותרת: “נשים לזה סוף”. לאחר מכן התקיים שיח עם תלמידים שלומדים בתכנית פיתוח יזמות וסטרטאפים במדינת ישראל. התלמידים סיפרו על הפרויקטים שהם מובילים וציינו שהם נעזרים בחברות ההיי טק ושכאן מכינים אותם לשוק העבודה העתידי. מנהלת הקמפוס, עדה אברכהן שמש אמרה שבבית הספר קודם כל מקדמים ערכים וכך מגיעים גם ההישגים והדגישה שבתיכון 100% ניגשים לבגרות ויש 93% זכאות לבגרות


ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי:


“יקנעם היא עיר חינוך מובילה ושמחנו לארח את השר ולהציג לו מהעשייה החינוכית ביישוב. מה שמנחה אותי מראשית דרכי הוא שלכולם תהיה הזדמנות להצליח במה שהם רוצים, ואנו מיישמים זאת הלכה למעשה. מערכת החינוך ביקנעם שמה דגש על ערכים לצד מצוינות, והמודל הזה צריך להיות מובל בכל המדינה. הביקור הזה הוא ביקור של נחת. שר החינוך יואב גלנט עושה עבודה מצוינת ובזכותו שנת הלימודים נפתחה בצורה חלקה וכנגד כל הסיכויים. השר גלנט כבר בהיותו שר הבינוי והשיכון היה שותף בבניית שכונת שער הגיא ומוסדות בה, ויש לו תרומה אדירה ליקנעם ולמדינת ישראל”.


שר החינוך, יואב גלנט:


“אני מכיר את העיר יקנעם וסביבתה מקרוב 40 שנה, מאז שהכרתי את רעייתי קלודין, שגדלה בעיר. בחלוף השנים, ניתן לראות כיצד יקנעם התפתחה והפכה לסיפור הצלחה. זאת בזכות השקעה ניכרת בחינוך ילדי ותלמידי העיר. שמחתי לשמוע על נתוני הזכאות הגבוהים לבגרות ועל נתוני הגיוס המרשימים לצה”ל בקרב הנוער בעיר. המקור להישגים הללו הם המורים המסורים, המנהלים המצוינים והנהגה עירונית מחויבת בהובלתו של ידידי, ראש העיר סימון אלפסי.


משיחות שקיימתי עם תלמידים וצוותי ההוראה של בית הספר היסודי ע”ש יצחק נבון ובתיכון אורט בעיר ניכר כי התלמידות והתלמידים הלומדים בבית הספר זוכים ליחס מיוחד מסגל המורים, את התוצאות אנו מזהים בהישגים החינוכיים והפדגוגיים.


תקופת הקורונה יצרה קשיים אך גם הזדמנויות. בהתאם למתווה “לומדים בביטחון” אותו גיבשנו במשרד החינוך, הענקנו למנהלי בתי הספר גמישות ניהולית – שמיושמת בצורה מיטבית בבתי הספר וגני הילדים בעיר”.


ביקור שר החינוךhttps://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2020/09/1-6-300x200.jpg 300w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2020/09/1-6-768x512.jpg 768w, https://kol-haifa.co.il/wp-content/uploads/2020/09/1-6.jpg 1600w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
קרדיט תמונה: עודד קרני, לעמ.

הפוסט שר החינוך, יואב גלנט בביקור ביקנעם: יקנעם התפתחה והפכה לסיפור הצלחה בזכות השקעה ניכרת בחינוך ילדי ותלמידי העיר. התלמידים בבתי הספר שביקרתי זוכים ליחס מיוחד מסגל המורים ואת התוצאות אנו מזהים בהישגים החינוכיים והפדגוגיים” הופיע ראשון במקומונט חיפה - קול חיפה חדשות מקומיות של חיפה







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.