נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  באמצע משבר הקורונה: הסטארט-אפ רוויוז גייס 5.1 מיליון דולר
26/3/2020 8:27

עידו רמתי, מייסד, נשיא וסמנכ"ל התפעול של רוויוז. צילום: אלון רוןhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... 0/03/IMG_0611-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


הסטארט-אפ הישראלי רוויוז, שפיתח מערכת שמאפשרת לקבל חוות דעת של צרכנים על מוצרים, הודיע על השלמת סבב גיוס באמצע תקופת משבר הקורונה. בהודעה, שפורסמה אתמול (ד'), נמסר כי סבב הגיוס עומד על 5.1 מיליון דולר, מה שאומר שעד כה החברה גייסה סך כולל של 12 מיליון.


הכספים גויסו מכמה משקיעים, בהובלת מאווריק ונצ'רס. בין היתר, נטלה בסבב חלק המשקיעה הקיימת פרייטק, שהיא גם שותפה עסקית של רוויוז. פרייטק היא קבוצת השקעות שבנוסף להשקעה הכספית מקימה לחברות הפורטפוליו שלה מערך שיווק, הפצה ומכירות בינלאומי.


כספי הגיוס הנוכחי ישמשו להמשך פיתוח המוצר, איתור וגיוס עובדים חדשים, ועיבוי צוותי הצלחת הלקוח, השיווק והמכירות. ברוויוז אומרים כי על אף משבר הקורונה, בשבוע האחרון גייסה החברה 10 עובדים, שהתחילו לעבוד מבתיהם.


רוויוז נוסדה ב-2013 על ידי עידו רמתי, המשמש כנשיא וסמנכ"ל התפעול של החברה. בין המשקיעים בה נמצאות חברות כגון סאפ ונילסן. בחברה עובדים 48 עובדים, ש-40 מהם ממוקמים במשרדי החברה החדשים בנתניה.


החברה פיתחה מערכת שמנתחת באופן אוטומטי דעות צרכנים על מוצרים, ומאפשרת לחברות ללמוד מה בדיוק חושבים עליהן ועל המתחרים שלהן. הפיתוח שמציעה רוויוז מבוסס על בינה מלאכותית בלמידה עצמית. ביכולתו לבצע ניתוח עמוק ומשמעותי ולספק תובנות מבוססות נתונים, כך שהמשתמש יכול לקבל החלטות מבוססות נתונים ללא סיוע מאנליסטים, מדעני נתונים, טכנולוגיות מידע וכדומה. מוצר הדגל של החברה, רוויוז אקספלורר, סורק מיליוני דעות צרכנים באופן יומיומי ממגוון מקורות מידע ציבוריים ופנימיים, ובאמצעות למידת מכונה, בינה מלאכותית וניתוח סמנטי של טקסט מחלק ומארגן את כל המידע לנושאים הרלוונטיים ביותר לכל מותג ומוצר.


בועז גרינוולד, מנכ"ל רוויוז, אמר כי "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לספק לכל משתמש עסקי תובנות שוק עמוקות משולחן העבודה שלו. אין יותר צורך להמתין לקבלת נתונים או להשלמת מחקרים. למרות משבר הקורונה, אנחנו פועלים על מנת להמשיך להגדיל את הצוות שלנו".


הפוסט באמצע משבר הקורונה: הסטארט-אפ רוויוז גייס 5.1 מיליון דולר הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.