נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  סייבר מאנדיי שבר את שיא כל הזמנים: 9.4 מיליארד דולר
3/12/2019 1:44

סייבר מאנדיי. אילוסטרציה: BigStockhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... -of-black-tor-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


הצרכנים האמריקנים הוכיחו שוב שהם מסוגלים לשבור שיאי קניות - הם הוציאו סכום המוערך ב-9.4 מיליארד דולר במהלך יום האתמול (ב') - המכונה סייבר מאנדיי, ושהוא יום של מבצעי רכישות אונליין. הסכום מעיד על גידול של כ-19 אחוזים לעומת ההוצאות על קניות ביום המקביל אשתקד, כך לפי נתוני חברת אדובי אנליטיקס,  שמדדה עסקאות מ-80 מתוך 100 הקמעונאים הגדולים בארה"ב.


סייבר מאנדיי - אשר חל ביום ב' הראשון שלאחר חג ההודיה והבלק פריידיי - נחשב ליום הקניות המקוון הגדול בשנה, ואולם לשם המשגת ה"הישג" הנוכחי - הקונים ברשת הוציאו 473 מיליון דולר עד לשעה 9:00 בבוקר, לפי שעון ניו יורק. עם זאת חברת אדובי אמרה כי ארבע "שעות הזהב הקמעונאיות" של היום החלו מהשעה 10:00 עד לשעה 14:00, ואלו ייצרו 30 אחוזים מההכנסות של סייבר מאנדיי כולו. לפי חברת המחקר, המרוויחות הגדולות של היום הן פלטפורמות המסחר האלקטרוניות הגדולות, כמו אמזון.קום, שהפיקו תועלת מרבית מהגידול במכירות.


המוצרים החמים ביותר שנמכרו, לפי אדובי, כוללים בין השאר צעצועים ממותגים של הסרט פרוזן 2, טלוויזיות של סמסונג, מחשבים ניידים של אפל, ומוצרים מליין הרמקולים החכמים Echo עם העוזרת החכמה אלקסה, מבית אמזון.


שיא רודף שיא ועוד לא נאמרה המילה האחרונה


עוד קודם לכן, ביום ו' האחרון, הצליח בלק פריידיי להציג גידול של 19.6 אחוזים בהיקף המכירות אונליין בארה"ב, בהשוואה לנתוני השנה שעברה, והדבר התבטא בסכום הגדול ביותר אי פעם שהלקוחות הוציאו במהלכו – 7.4 מיליארד דולר.


אם זה לא מספיק, הקונים האמריקנים הוציאו עוד קודם לכן על רכישות ברשת, ממש באחרונה במהלך חג ההודיה, עוד 4.2 מיליארד דולר, כך על פי נתוני אדובי. הממצאים הראו כי הוצאות המסחר האלקטרוני ביום ש', המכונה "יום שבת לעסקים קטנים", הגיעו ל-3.6 מיליארד דולר - ושוב מדובר בעלייה, הפעם של 18 אחוזים, לעומת נתוני השנה שעברה.


בסך הכל בחודש נובמבר האחרון, ועוד לפני התוספת המכובדת של הסייבר מאנדיי, הוציאו הקונים ברשת סכום כמעט בלתי נתפש של 68.1 מיליארד דולר. 


במהלך חודש נובמבר, הטלפונים החכמים היוו כ-35 אחוזים מכלל הכנסות המסחר האלקטרוני, בעוד שכ-60 אחוזים מההכנסות הגיעו ממחשבים שולחניים וכחמישה אחוזים מטאבלטים, כך מסרה אדובי אנליטיקס.


מבחינת התנועה לאתרי הקניות, 58 אחוזים הגיעה מהטלפונים הניידים, 37 אחוזים ממחשבי PC וחמישה אחוזים מטאבלטים.


וזה עוד לא הסוף: בתקופת החגים המלאה, אותה מגדירה אדובי כפרק הזמן שבין ה-1 בנובמבר ל-31 בדצמבר, צפויים הקונים להוציא 143.8 מיליארד דולר ברשת - עלייה של 14.1 אחוזים לעומת הנתוני השנה שעברה.


הפוסט סייבר מאנדיי שבר את שיא כל הזמנים: 9.4 מיליארד דולר הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.