נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  ההיי-טקיסט המטייל מ/אל שדה התעופה
30/8/2019 0:00

https://www.pc.co.il/wp-content/upload ... TAYELCOVER600-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


מימוש נקודות נוסע מתמיד - בהשכרת רכב


חברת השכרת הרכבים שלמה SIXT, נציגתה של חברת SIXT העולמית, ומועדון הנוסע המתמיד של אל על הודיעו על שיתוף פעולה, שבמסגרתו יוכלו לקוחות מועדון הנוסע המתמיד באל על לממש נקודות טיסה שצברו בהשכרת רכב בחו"ל. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, יוכלו לקוחות המועדון ליהנות מהנחה של 100 דולר בהשכרת רכב בחו"ל באמצעות שלמה SIXT תמורת 250 נקודות טיסה, נוסף על 17% הנחה על המחיר המלא. מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD, שיבחרו שלא לממש את ההטבה, יוכלו לצבור 15 נקודות בגין כל השכרה. מימוש ההטבה מתבצע על ידי הורדת שובר ההטבה באתר אל על והזנת קוד השובר בתהליך ההזמנה באתר שלמה SIXT.


ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי FLY CARD: "אנו ממשיכים באסטרטגיה להרחבת ערוצי מימוש הנקודות של לקוחותינו למגוון מוצרים מעולמות הטיסה, כגון מלונות, ביטוח נסיעות לחו"ל ועכשיו גם עבור השכרות רכב בחו"ל".


בועז יעקובי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשלמה SIXT: "זאת הפעם הראשונה שבה ניתן לממש נקודות טיסה בהשכרת רכב בחו"ל. כך, הנוסעים יוכלו לקבל הנחה משמעותית בעלויות הנלוות להשכרת רכב בחו"ל וליהנות מהשירות הבינלאומי שאנו מספקים כנציגי חברת SIXT העולמית, הכולל 4,500 תחנות השכרה בכ-120 מדינות ברחבי העולם".


שירות VIP - חוסך טרטורים בהשכרת רכב בשדה


בתוך כך, חברת באדג'ט יוצאת בשירות חדש לשוכרי הרכב הנוחתים או הממריאים בשדה התעופה בן גוריון.


השירות החדש יזרז ויקל משמעותית את המעבר בתחנות השונות של שדה התעופה, ומטרתו למנוע טרטורים ומאמץ מיותר של השוכרים. השירות מציע לשוכרי הרכב ליווי אישי של דייל מרגע הנחיתה ועד קבלת הרכב תוך כדי סיוע ומעבר בדלפקי ה-VIP בהליך מזורז. השירות מתאים במיוחד לאנשי עסקים ממהרים, אבל מוצע לבודדים ולמשפחות (עד 6 נוסעים) בכניסה בזמן קבלת הרכב או ביציאה מהארץ במועד החזרתו. השוכרים ייהנו מסיוע באיסוף הכבודה ומליווי לתור בדלפקי באדג'ט, שם יקבלו את הרכב בהליך מזורז. השירות מקל מאוד את חוויית השכרת הרכב או החזרתו, אשר צורכת זמן יקר ללקוח שזה עתה נחת או ממריא לשעות טיסה ארוכות ומעייפות. ללקוחות אשר אינם משתמשים בשירות ה-VIP בתוך שדה התעופה הושק שירות נוסף של הסעת VIP מאזור החזרת הרכב (הנמצא ליד טרמינל 1) לטרמינל 3. עלות שירות VIP היא 190 דולר, ועלות שירות Transfer VIP היא 15 דולר.


[caption id="attachment_298387" align="alignnone" width="599"] שירות VIP. צילום: באדג'ט[/caption]


לדברי אריק זילבר, סמנכ"ל השיווק והשכרות הרכב בבאדג'ט: "נמל התעופה בן גוריון הפך בשנים האחרונות לנמל עמוס, עסוק ועתיר תורים.  ההתנהלות והשכרת הרכב בו מסובכת וצורכת זמן רב. בסקרים בעולם עלה, שהציבור מתקשה מאוד בהחזרת רכבים בשדות תעופה בגלל הגודל ולחץ הזמן. זמן שווה כסף, ואנו מציעים ללקוחות אפשרות לחיסכון משמעותי בזמן במהלך היציאה או ההגעה לארץ, לצד נוחות מקסימלית בשירות".


ואולי - רק רכבת?


עבור מי ששם את מבטחו בשינוע ברכבת, מספקים מרכבת ישראל כמה נתונים מעניינים: חודש אוגוסט הינו שיא עונת התיירות, שבו עוברים בנמל התעופה בן גוריון כ-100 אלף נוסעים מדי יום, כך על פי נתוני רשות שדות התעופה.


[caption id="attachment_298389" align="alignleft" width="241"] רכבת ישראל. בלי פקקים ובלי חיפוש חניה. צילום: דוברות רכבת ישראל[/caption]


בשלושת השבועות הראשונים של חודש אוגוסט, אחד מכל חמישה נוסעים שעבר בנתב"ג ויתר על נסיעה ברכב ועשה שימוש ברכבת על מנת להגיע או לצאת משדה התעופה, ובכך חסך זמן רב וכסף בנסיעה ברכב, עמידה בפקקים וחיפוש חניה יקרה. מנתוני רכבת ישראל עולה עוד, כי בין התאריכים 1-24.8 בוצעו בתחנת הרכבת בנתב"ג כ-355 אלף נסיעות. לקראת חודשי הקיץ הוקמה כניסה חדשה לתחנת הרכבת מכיוון מערב ותוגבר משמעותית כוח האדם בתחנת נתב"ג. ברכבת מדגישים, כי לאורך כל השנה, ובדגש על חודשי הקיץ, מופעל שירות לילה מ-22 תחנות רכבת בכל רחבי הארץ, שבמסגרתו ניתן להגיע לתחנת נתב"ג לאורך כל שעות היממה. ברכבת מוסיפים, כי בשבועות האחרונים, במסגרת פיילוט המבוצע כעת, שולבו בחלק מהרכבות בקו הנגב המערבי, המשרת את תושבי הדרום בדרכם לשדה התעופה, קרונות אורבניים. הקרונות החדשים כוללים מספר מושבים זהה, אך בשינוי תצורת הקרון הצליחו ברכבת להגדיל את המרווח הפנימי בקרון, כך שניתן מענה משופר גם לנוסעים עם כבודה רבה.


הפוסט ההיי-טקיסט המטייל מ/אל שדה התעופה הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.