נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  ניו יורק: רגולציה מחמירה תוטל על אובר וליפט בתחומי העיר
16/6/2019 1:21

אובר. צילום: BigStockhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... -183767458600-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


החגיגה נגמרה: ניו יורק עומדת להטיל רגולציה מחמירה במיוחד על אובר וליפט בתחומי העיר.


בסוף השבוע שעבר הודיע ביל דה בלאז'יו, ראש עיריית ניו יורק, כי העירייה תטיל מערך רגולציות מחמירות ביותר על שירותי הנסיעות מבוססי האפליקציות בהקשר של שכירת כלי רכב. העירייה תגביל את מספר הרישיונות החדשים שיונפקו לכלי רכב ניתנים להשכרה – שמספרם עומד כרגע על 85 אלף, המשרתים במסגרת אובר, ליפט וחברות נוספות המתחרות בהן.


מכוניות נגישות לכיסאות גלגלים או מכוניות חשמליות יהיו פטורות מן ההגבלה, והוועדה שבוחנת את המוניות והלימוזינות תשקול מדי שנה את הגבלת המקסימום.


"מזה זמן רב, חברות אפליקציה ניצלו נהגים חרוצים, חנקו את רחובותינו בצפיפות והובילו עובדים לעוני, ציין דה בלאזיו.  "תקופה זו עומדת להסתיים בעיר ניו יורק".


אמצעים אלה נועדו לטפל בתופעה של נהגים המסתובבים בעיר ללא נוסע מתחת לרחוב 61 במנהטן, במטרה להפנות אותם לאזורים אחרים ולשחרר את הצפיפות בתנועה.


הכללים החדשים יאפשרו לחברות לבנות תעריפים משלהן


הכללים הרגולטוריים החדשים קובעים, כי החברות אובר, ליפט והמתחרות שלהן חייבות לקבוע עד אוגוסט 2020 מערכת שתגביל את נהגיהן להסיע נוסע לפחות ב-69% מהזמן שהם פועלים במנהטן מתחת לרחוב 96. היה ובמהלך חודש שלם ישהו מכוניות של החברה יותר מ-31% מהזמן מתחת לרחוב 96 ללא נוסעים, תהיה חברה זו צפויה לקנסות מכוח הכללים חדשים. לפי הערכות של העירייה, יותר מ-40% מן המכוניות הזמינות נוסעות ברחובות העמוסים האלה ללא נוסעים, והעיר תעקוב אחר המספרים האלה.


בנוסף, נהגים כרגע מקבלים תשלום רק על הזמן שבו הם מסיעים נוסע, המסתכם בממוצע של 58% מהזמן שהם נוהגים. הכללים החדשים יאפשרו לחברות לבנות תעריפים משלהן, המבוססים על התדירות שבה הנהגים שלהן מסיעים נוסעים.


"אני חושב שכללי הרגולציה מחמירים מאוד בהתחשב שלא נאפשר להם להגדיל את התעשייה, ציינה סגנית מנהל התפעול, לורה אנגלין, וציינה כי העיר היא כנראה השוק הגדול ביותר של אובר. "רצינו לעשות זאת עוד ב-2015 (את ההגבלות). במהלך הזמן שאנשים נוכחו בגידול האקספוננציאלי של התעשייה, הבחנו שהחברות הוסיפו מדי חודש 2,000 כלי רכב לכבישים".


"הייתי רוצה לחיות בעולם שבו מגזר המכוניות להשכרה לא יעולל את מה שעולל", אמר דה בלאזיו. "הם נכנסו ויצרו מציאות שלא פוקחה כראוי. אני חושב שזהו סימן אזהרה לעתיד, כי עלינו ליצור רגולציות לפני שתורגש ההשלכה של הטכנולוגיות האלה".


דובר של אובר ציין כי ראש העירייה לא הציע דבר כדי לטפל ברכבי ההשכרה שמיטיבים רק עם משכיריהן ועם עסקני המוניות.


אובר כרגע מנהלת תביעה נגד העירייה בנוגע למגבלה של מספר הנהגים.


ליפט לא הגיבה להודעה של ראש העירייה.


 


 


הפוסט ניו יורק: רגולציה מחמירה תוטל על אובר וליפט בתחומי העיר הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.