נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  מגדל הטמיעה קול סנטר לניהול מוקדים בעשרות מיליוני שקלים
30/4/2019 7:31

תמי אוחנה-קול, מנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל. צילום: ניב קנטורhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2017/08/tami600-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


חברת הביטוח מגדל העלתה לאוויר לפני ימים אחדים מערכת חכמה לניהול מוקדים ושיחות - קונטקט סנטר של בינת, שעל פי החברה משנה לחלוטין את תהליכי התקשורת עם הלקוחות, ומאפשרת לה מענה מהיר ומידי בכל ערוצי התקשורת הקיימים. הפרויקט בוצע בשיתוף בינת וסיסקו ועל פי גורמים בשוק, עלותו הכוללת היא עשרות מיליוני שקלים. את הפרויקט הובילה תמי אוחנה-קול, מנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל.


הטמעת המערכת נועדה על מנת לאפשר לחברת הביטוח להתמודד טוב יותר בתחרות בשוק, שמבוססת בעיקר על חוויית שירות מבודלת ללקוח, ומענה מהיר ואיכותי לפניותיו בערוצי התקשורת השונים. היא תשרת יותר מ-700 משתמשים, שיוכלו לתת מענה טוב יותר ללקוחות החברה.


בין היתר, המערכת החדשה כוללת מסלולי ניתוב שיחות, שיובילו את הלקוח למענה אנושי לאחר מספר הקשות מועט, או יאפשרו לקבל מענה אפקטיבי ומהיר ולבצע פעולות בשירות עצמי, מבלי לשוחח עם נציג.


במגדל מעריכים שבשנה הקרובה תעלה החברה שירותים מתקדמים נוספים, כמו צ'טבוט ושירות בווטסאפ ללקוחות. "מוקדי השירות של מגדל הם הראשונים לעבור למערכת החדשה, ולאחריהם יבואו מוקדי הסוכנים והמכירות", אמרה אוחנה-קול. "אנחנו בטוחים שבעזרת הכלים החדשים שאנחנו עובדים עליהם, נוביל את מגדל למקום הראשון בשירות עוד השנה".


[caption id="attachment_289830" align="alignnone" width="600"]במגדל חוגגים את עלייתה לאוויר של המערכת. צילום: דוברות החברה במגדל חוגגים את עלייתה לאוויר של המערכת. צילום: דוברות החברה[/caption]


בדרך לענן?


פרויקט נוסף שאותו מובילה אוחנה-קול הוא מעבר לענן. מגדל חתמה על חוזה עם Salesforce להעלאה לענן של מערכת ניהול לידים של מערך המכירות. הפרויקט החל ממש בימים האחרונים ובהתאם לתוצאותיו יבחנו במגדל את השלבים הבאים בפרויקט.


יישום פרויקט הענן מבוצע על ידי קלאודטק מקבוצת יעל. ההיקף הכספי של העסקה לא פורסם, אולם מבחינת Salesforce זוהי דריסת רגל ראשונה בחברת ביטוח ישראלית.


אוחנה-קול מעריכה שהמעבר לענן יגרום ל-"מהפכה טכנולוגית של חדשנות" במערך המכירות, ויאפשר ניצול מיטבי יותר של הלידים שמגיעים לחברה ממקורות שונים ומגוונים, כדי להפוך אותם למכירות של ממש.


"נסייע למגדל להטמיע מערכת שתעזור לה לבדל את עצמה בעולם הביטוח התחרותי", אמר אבי אביסרור, מנכ"ל קלאודטק. אוליביה אלבז, ראש מערך המכירות של Salesforce בישראל, ציין ש-"פתרונות הענן יסייעו למגדל לעמוד באתגרים של העידן החדש".


הפוסט מגדל הטמיעה קול סנטר לניהול מוקדים בעשרות מיליוני שקלים הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.